« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Učenici šestog, sedmog i osmog razreda iskoristili su jučerašnji dan za terensku nastavu u Zagrebu u pratnji svojih učitelja biologije, hrvatskoga jezika, povijesti i školske knjižničarke. Usprkos nepouzdanoj prognozi, dan se pokazao idealnim za šetnju zagrebačkim ulicama, trgovima i parkovima te obilazak kulturnih i povijesnih znamenitosti hrvatske metropole. Sa željezničkog kolodvora preko Zrinjevca i Trga bana Josipa Jelačića, nakon uspona Radićevom ulicom i prolaska kroz Kamenita vrata pa mimo crkve sv. Marka i Hrvatskoga sabora spustili smo se do Hrvatskoga prirodoslovnog muzeja i nakon razgledanja sva tri kata nastavili do kule Lotrščak s koje je Grički top označio podne, bacili pogled s vidikovca na beli Zagreb grad, prisjetivši se stihova gospodina Matoša sa Strossmayerovog šetališta, kroz šarenilo zagrebačkog Dolca probili se do katedrale, pomolili se u tišini pa se spustili do vreve Cvjetnoga trga i ponovno do smirujućih zvukova i boja Botaničkog vrta usred Zagreba. Mobiteli i fotići puni su naših okom kamere zabilježenih dojmova, a dio naučenog učenici će iskoristiti i prezentirati na nastavi, dok dio doživljenoga možete podijeliti s nama pregledavajući fotoalbum i stranice Facebooka.