
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|
1. |
8,00 - 8,45 |
|
2. |
8,50 - 9,35 |
|
3. |
9,55 - 10,40 |
|
4. |
10,45 - 11,30 |
|
5. |
11,35 - 12,20 |
|
6. |
12,25 - 13,10 |
| 7. | 13,15 - 14,00 |
Procjenjujemo i mjerimo, 3.r. PŠ Belaj
- procjenjujemo duljinu dužine (milimetar, centimetar, decimetar) i udaljenosti (metar, kilometar)
- mjerimo dužine odgovarajućim mjernim instrumentom
- zapisujemo duljinu dužine mjernim brojem i znakom mjerne jedinice
- duljinu dužine zapisujemo matematičkim znakovima
Mjerenje je postupak kojim se nekom mjernom jedinicom određuje koliko se puta nalazi ta jedinica u nekoj veličini.
ISHODI:
- spoznavati matematiku kao koristan i nužan dio znanosti, tehnologije i kulture
- uključiti djecu u praktični rad u kojem će uspoređivati, mjeriti ili procjenjivati
Jedan od najvećih problema je prenaglašavanje aktivnosti preračunavanja mjernih jedinica, čime se sadržaji mjerenja pretvaraju u računanje, a time se gubi bit ove tematike. Procjene koje bi trebale biti najkorisnija aktivnost u ovoj cjelini se veoma rijetko rade, čime se naučena znanja usvajaju samo deklarativno. Sve ovo dovodi nas u situaciju da su djeci ova važna i korisna saznanja potpuno apstraktna i strana, a da stvarne vještine mjerenja uče izvan škole, u svakodnevnim neformalnim životnim situacijama. Na nastavi matematike prvo smo procjenjivali duljinu različitih predmeta, a zatim mjerili raznim alatima od drvenih letvica do papirnatih metara koje nam je promotorica Alfe donijela kao didaktički materijal. Alfin učenički metar dobio je svaki učenik :).
Mjerenja ćemo nastaviti tijekom svibnja - mjerenje mase i obujma tekućine.
0-02-05-085735455715ebb6fd8eec6e6eeca0a0b1413ba801d45b491faadd8270a0eb7c_4937e43190838211.jpg
(163.09 KB)
0-02-05-096ca5fc8dd901c0b2b701f2368ca0ad635c9cd79d5bb75d85f9155c73338b18_7ea6e756efc0bbb1.jpg
(197.05 KB)
0-02-05-3ed5f21f0f7367320923c4d74e853591d6ebbe1d12b686d462ac548f14013752_fbb73e16b87bbe44.jpg
(242.47 KB)
0-02-05-507ff671aaafe79781839521eb1daef0805073d34dca181fa01f8a2ce4cbe0c5_617b86654050f992.jpg
(203.63 KB)
0-02-05-66b910c19e1c68f6c4f81745e17407dbca0afa6472ecfb1035e40087c86a168c_8d7c300d1657dc93.jpg
(240.24 KB)
0-02-05-72b3b74b1f07f56b5322db3c06dff955634a3d5b0983c40552f45f1751c97039_afa07f771b267c3a.jpg
(236.18 KB)
0-02-05-839b38efcc4e5e0db8bf295e2eb31de73f1d5e465376dc3d05aec0d9470a8699_535ef88bc6c63831.jpg
(100.30 KB)
0-02-05-95f71f84096b976763865f843b0c022230da84f4b224aa6efe69d8a1eb3762b6_65ab0978f90e4937.jpg
(108.59 KB)
0-02-05-a45bfd370b9fc3c8a230bea4cbb06bcdad03998f7780c0e81c6efeb3442eb262_4937e43190821402.jpg
(160.96 KB)
0-02-05-c3b9ec5a8468203b2d7f9805d87960049c68730915bbf15536931bf9b8f2fd9b_a97d9842b792105d.jpg
(188.73 KB)
0-02-05-d0711a485b835466f3fc6602fb02ca66a03b5b58e6e7f7022137213f2c6adb27_dcaa06ea9ce7c2f4.jpg
(136.89 KB)
0-02-05-d4ead4363aac1fadfbec8f4f8c5e126f5615c84972b6d67931e8854ca01f7545_1c70387e2adb888c.jpg
(147.67 KB)
0-02-05-da39f1fde883507dbf63f5a01b28262fd8bb5bf119af1fbe35124d81eae483c8_b05b69dd11310c66.jpg
(220.26 KB)
0-02-05-e27641dc7195418705bcdebd5c7426427ebe817825acbf84a37f6594de37f3be_92b07e48a2ec546a.jpg
(143.96 KB)
0-02-05-f0f2f0fbf1026904908c57988b7e55856c240ccf0394ab6271182a8ff6acd7da_3d209af928698e11.jpg
(216.02 KB)