« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Gledanjem i čitanjem o isključivo pozitivnim događajima iz života i iskustvima drugih te proučavanjem fotografija na kojima su drugi korisnici zadovoljni i sretni, osoba može steći dojam kako su drugi uvijek sretni i kako vode zanimljive i uspješne živote.
O ovisnosti o pojedinim aktivnostima na internetu te o tome koliki je utjecaj društvenih mreža na adolescente, pokušali su svojim vršnjacima, učenicima 4. razreda, prenijeti petaši. Oni su kroz zajedničku komunikaciju i suradnju, izradu prezentacije te vršnjačko poučavanje nastojali na što zanimljiviji i zabavniji način prenijeti ono što su oni smatrali bitnim na zadanu temu. Četvrtaši su bili vrlo zainteresirani čuti što im to njihovi vršnjaci žele poručiti. Kroz suradničko učenje i ovakav oblik poučavanja, učenici su međusobno komunicirali, pri tome uvažavajući različitosti i njegujući toleranciju. Kroz ovakvu suradnju svatko je pridonio uspješnom rješenju zadatka te time potaknuo kod sebe osjećaj pripadnosti grupi te razvoj pozitivne slike o sebi.