
4.10. MEĐUNARODNI DAN ZAŠTITE ŽIVOTINJA
U sklopu projekta Čitajmo zajedno-čitajmo naglas koji naša škola provodi u suradnji sa OŠ Mače, Zlatar i Lobor, održana je radionica na kojoj je uz knjižničara Sašu gostovala prava pravcata kusa imenom Lara.
Nakon početnog upoznavanja sa Larom, djeca su već u samom motivacijskom procesu spoznali koliko je važno da svatko od nas pomogne životinji u nevolji na način koji mu najviše odgovara.Djeci su ukazani načini moguće pomoći životinjama: volontiranjem, udomljavanjem iz azila, gradnjom nastambi i sl. U daljnjem tijeku radionice knjižničar je djecu upoznao sa knjigom "Šartotina mreža" E.B:Whitr, dirljivom ekraniziranom pričom o međusobnom prijateljstvu čovjeka i životinja. U vrlo emotivnom izlaganju djeca su se upoznala sa glavnim akterima pripovijetke: djevojčicom Fern, praščićem Wilburom i paučicom Šarlotom. Na temelju pročitanih poglavlja djaeca su u skupnom radu, koristeći se postojećim zanjem lektirnih naslova "Bijeli jelen" , "Čudnovate zgode Šegrta Hlapića" i Ezopovih basni, a služeći se referentnom zbirkom naše školske knjižnice pronašli slične modele međusobnog razumijevanja između čovjeka i životinja. Pronađeno su uprisutnili i crtežom i prikladnim igrokazom. Psu Lari je bilo neobično vidjeti tolike dječake i djevojčice kako istražuju strane riječi, crtaju, glume, plešu, pjevaju, ali očito joj je bilo drago jer je sve popratila veselim mahanjem repa. Na kraju svi su zapjevali i zaplesali uz pačji ples i poznati svjetski evergreen "Who let's the dog out" te ispratili gošću Laru koja ih je pozdravila veselim lavežom i krenula prema svome domu.





VAŽNI LINKOVI | ![]() |
| • AZOO |
| • MZO |
| • PRISTUP INFORMACIJAMA |
| • Portal za škole |
| • Grad Zlatar |
| • knjižnica |
| • NACIONALNI AKCIJSKI ... |
| • Krapinsko-zagorska z... |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |