« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici trećeg razreda su u projektu sudjelovali u nekoliko aktivnosti kroz nekoliko nastavnih dana.
Na satu Hrvatskoj jezika su u svojim osmosmjerkama tražili 100 hrvatskih voda i uzvisina te njihova imena prepisivali pisanim slovima. Na taj su način ponovili pisanje velikog slova u imenima voda i uzvisina te pravopisna pravila pri nabrajanju.
Na satu Likovne kulture su oslikavali maske u obliku broja 100. Tražili su hrvatske gradove na geografskoj karti na satu Prirode i društva i tako upoznali naša tri zavičaja. Usput su ponovili pisanje velikog slova u imenima naselja jer su na naš plakat zapisali sto hrvatskih gradova i naselja. Na Satu razredne zajednice su igrali igru Tko će prije do 100, a na TZK su im se pridružili učenici četvrtog razreda sa svojom učiteljicom Ivanom pa su zajedničkim snagama odradili sto vježbi.
Na sam stoti dan škole svi učenici nižih razreda su išli u kazalište tako da smo se u autobusu vozili 100 km - od Baške Vode do Splita i natrag, 10 x 100 sekundi smo bili mirni u tišini dok smo gledali kazališnu predstavu (ostatak vremena smo se pristojno smijali), napravili smo više puta po sto koraka po Splitu…
I tako je naš stoti dan škole prošao u zabavi i učenju.
učiteljica Antonija