preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 783424
Ovaj mjesec: 5953
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLA KAO MJESTO NULTE TOLERANCIJE NA NASILJE
Autor: Administrator , 8. 5. 2023.

Potaknuti tragičnim događajem koji se ovih dana dogodio u jednoj beogradskoj školi, naši učitelji i stručna služba proveli su savjetodavne razgovore sa svim razrednim odjeljenjima. Iako nisu izravno pogođeni, sasvim je prirodno da i naši učenici osjećaju različite emocije kao što su nevjerica, tuga, strah i bespomoćnost te je na svima nama da im pružimo podršku i objašnjenje.


Unatoč tome što je ponekad teško razgovarati o teškim i traumatičnim događajima, izbjegavanje razgovora može djelovati još gore. Upravo zato se sa svakim razredom porazgovaralo o navedenoj tragediji, sve nejasnoće su se objasnile te su učenici sami podijelili vlastite osjećaje i razmišljanja na koja ih je događaj potaknuo. Naime, cilj je svih razgovora bio ohrabriti učenike da uvijek iznose svoja iskustva o vršnjačkim odnosima i temama na koje ih ovaj događaj podsjeća. Točnije, sam naglasak cjelokupnog razgovora s učenicima i jest bio da uvijek pričaju, razgovaraju i govore o svemu što ih smeta jer se jedino razgovorom kao oružjem jakih može doći do istinskog rješenja.

Osim toga, u školskom je predvorju napravljen pano s jasnom porukom o nenasilnom rješavanju sukoba kao dodatni podsjetnik svih razgovora.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju