preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 783424
Ovaj mjesec: 5953
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Geografija u suradnji s prirodom i društvom
Autor: Administrator , 27. 9. 2023.

Učenici 4.c razreda odradili su nastavu prirode i društva u učionici geografije gdje im je domaćin bio učitelj Petar Perić. U dogovoru i suradnji s razrednom učiteljicom Ivanom Peran, održao im je sat prirode i društva prožet geografijom. 


Učenici su završili prvi dio cjeline Lijepa naša domovino te im je učitelj kroz demonstraciju na zemljovidu i pametnoj ploči (koristeći Google Earth i PowerPoint) pomogao u ponavljanju na zanimljiv i interaktivan način. Bilo je tu šetnje po državnim granicama, zaštićenim prirodnim područjima, locirao se glavni grad te razgovaralo o njegovoj važnosti. Raspravljalo se o ustrojstvu vlasti u Republici Hrvatskoj (do izražaja su došli možda i neki budući dužnosnici), opisivali državni simboli, što je popis stanovništva, opisivao geografski položaj naše škole u zavičaju itd. Učenici su dobili neke smjernice kako pravilno demonstrirati traženo na zemljovidu. Aktivno su sudjelovali u radu kroz oluju mozgova, pojedinačnim usmenim odgovaranjem ili demonstracijom na zemljovidu. Iako smo se većinom bavili prirodom, ovdje je društvo bilo za pet! Nastavni sat je prošao jako brzo, a skupina učenika je još malo ostala i postavljala dodatna pitanja. Bravo djeco! Postavljanjem pitanja i istraživanjem pokreće se svijet i stvara trajno znanje te razvijaju vještine. Ovakvim pristupom kroz vertikalnu suradnju u obrazovanju učenici nižih razreda, posebno četvrtaši, dobivaju bolji pogled i bar dijelom uvid u rad predmetne nastave koja ih dogodine očekuje. Svakako, po ocjeni oboje učitelja, jedan dobar primjer i pozitivno iskustvo za sve današnje sudionike.

Ivana Peran, Petar Perić 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju