preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 783424
Ovaj mjesec: 5953
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IDENTIFIKACIJA UČENIKA U PODRUČJU MATEMATIKE
Autor: Administrator , 9. 2. 2024.

U sklopu projekta „Identifikacija darovitih učenika u području matematike“ kojeg provodi Centar izvrsnosti  SDŽ u suradnji s Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja (NCVVO) i Prirodoslovno-matematičkim fakultetom Sveučilišta u Splitu za učenike četvrtih razreda osnovne škole, u srijedu 7. veljače 2024. godine provedeno je testiranje učenika četvrtih razreda naše škole.

U projektu su sudjelovali zainteresirani četvrtaši i njihovi roditelji, učiteljice razredne nastave, stručno razvojna služba i školski koordinator. 

Cilj projekta je pružanje potpore cjelovitom razvoju potencijalno darovite i visoko motivirane djece u Splitsko-dalmatinskoj županiji.


Identifikacijom potencijalno darovite djece obuhvaćaju se i oni učenici koji nisu iznimno daroviti u području matematike, već imaju potencijala za razvoj i rast, što smatramo jako važnim. Testiranjem u ovoj dobi skreće se pozornost na identificirane učenike i potiče se njihova okolina na djelovanje koje će omogućiti rast potencijala.

CI SDŽ će školi dostaviti pojedinačne rezultate za njezine učenike. Temeljem uspjeha na ovom testiranju, najbolji učenici bit će uključeni u program CI SDŽ iz matematike za peti razred.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju