preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 783424
Ovaj mjesec: 5953
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Trećaši – kartografi na satu Prirode i društva
Autor: Administrator , 11. 10. 2023.

Učenici 3.d razreda odradili su sat nastave Prirode i društva u učionici geografije gdje im je domaćin bio učitelj Petar Perić. U dogovoru i suradnji s razrednom učiteljicom Sandrom Špikom, održao im je sat vezan uz zemljovide i prikaz mjesta.

Učenici unutar nastave Prirode i društva rade na obrazovnim ishodima vezanim uz zemljovid, zavičaj, maketu i plan mjesta. Kroz interaktivni pristup i demonstraciju, učenici su praktično radili na zemljovidu upoznavajući zavičaj na primjeru plana grada i topografske karte te su se upoznali sa zemljovidom i njegovim sadržajem. 


Učitelj im je kroz demonstraciju na zemljovidu i pametnoj ploči (koristeći Google Earth i PowerPoint) pomogao u učenju i ponavljanju na zanimljiv i učenicima razumljiv rječnik. Praktičnim radom u skupinama kroz individualni pristup i moderiranje učenici su vrlo aktivno sudjelovali u nastavnom procesu. Najviše radosti je bilo traženje njihove ulice ili kuće na topografskoj karti ili preko Google Eartha na pametnoj ploči. Nastavni sat je prošao jako brzo, a pitanjima učenika nije bilo kraja. Učiteljica je izrazila zadovoljstvo aktivnošću učenika, njihovim usvojenim znanjem ali i novim spoznajama i načinima kako učenicima približiti kartografsko prikazivanje stvarnog geografskog prostora.

Ovakvim pristupom kroz vertikalnu suradnju u obrazovanju učenici nižih razreda dobivaju potpuniju sliku čime se bave pojedini nastavni predmeti. Svakako, ovo je bilo jedno pozitivno iskustvo za sve današnje sudionike.

Petar Perić

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju