« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
prijepodnevna smjena
0. sat 7,10 - 7,55
1. sat 8,00 - 8,45
2. sat 8,50 - 9,35
3. sat 9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
poslijepodnevna smjena
0. sat 12,40 - 13,25
1. sat 13,30 - 14,15
2. sat 14,20 - 15,05
3. sat 15,20 - 16,05
4. sat 16,10 - 16,55
5. sat 17,00 - 17,45
6. sat 17,50 - 18,35
Prijatelji ti u životu daju osjećaj vrijednosti jer, gradeći prijateljstvo, gradiš jedan trajan međuljudski odnos na koji računaš, osjećaj sigurnosti da je netko uvijek, bezuvjetno uz tebe. Tako neposredno jačaju tvoje samopouzdanje. Psihologinja Iva Groznica i knjižničarka Tihana Perić su na satima razrednika u 2.a i 2. b razredu obilježile Međunarodni dan tolerancije pričajući s učenicima o prijateljstvu i zašto nam je ono toliko važno. Učenicima je pročitana slikovnica „Zmaj Škakljaj“ autorice Koraljke Milun. Nakon razgovora o slikovnici, razredi su podijeljeni u skupine pa su učenici razgovarali o osobinama potrebnim za sklapanje prijateljstva. Svoje su zaključke zapisali na radne listiće te su iste ukrasili. Ispunjeni i ukrašeni radni listići oba razreda će tvoriti prijatelje koji će krasiti pano školske knjižnice. Na kraju sata su učenici ispunjavali radni listić „Recept za prijateljstvo“ u kojemu su morali napisati sastojke, upute te bilješke. Nadamo se da će nakon provedenih radionica, sudionici oba razreda naučiti prepoznati lijepe osobine koje smo pronašli u svakom učeniku u razredima te da će se međusobno više cijeniti i naučiti biti tolerantniji jedni prema drugima.