« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Stoti dan škole tradicionalno se obilježava u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan.
Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
Učenici 2. a razreda izrađivali su krune, rješavali točkalice, pronašli na zemljovidu 100 naselja i pisali ih prema pravilima o pisanju velikog početnog slova, računali što mogu u trgovini kupiti za 100 kn, pjevali pjesmu "Stoti dan škole", izradili ogrlicu od 100 dijelova, izradili dnevne novine...Na kraju projekta putem videononferencije komunicirali su s prijateljima iz Bapske. Ispričali su jedni drugima koje su sve aktivnosti proveli ovaj 100. dan te zapjevali himnu projekta.
U 3.b razredu 100. dan škole obilježen je sljedećim aktivnostima: na satu hrvatskog jezika pisali sto riječi – imenica, glagola i pridjeva, na satu TZK odvježbali 100 vježbi i tijelima složili broj 100, igrali su igricu u paru „Tko će prije obojiti 100 balona?“, izradili su krunu s brojem 100 i novčanicu od 100 kuna na kojoj je njihov lik, izrezali su 100 srca od kolaža i ukrasili vrata učionice.