« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Na nastavi biologije nekoliko sati smo obrađivali temu Izlučivanje tvari u ulozi održivosti života. Posebnu pažnju posvetili smo bubrezima kao glavnim organima sustava za izlučivanje. Kako bi što bolje proučili građu bubrega nabavili smo nekoliko svinjskih bubrega i pripremili pribor za seciranje (podloške za seciranje, skalpel, lupu, rukavice, histološke iglice ). Rastvorili smo bubrege i proučavali anatomiju. Sat je bio jako zanimljiv i poučan.
Koji dio mozga upravlja preciznim radnjama kao što je uvlačenje konca u ušicu igle? Koliko nam treba vremena za tu radnju ako gledamo s oba oka, samo lijevim ili samo desnim okom? Zašto su nam potrebna dva oka da bi vidjeli pravilnu trodimenzionalnu sliku nekog predmeta? Sve su to provjerili učenici 8.b razreda mjereći štopericom koliko je vremena potrebno za tu preciznu radnju. Zabavili smo se i nasmijali nespretnim rukama, posebno dječaci!