100. DAN ŠKOLE
Učenici PRO A sa svojom učiteljicom, socijalnom pedagoginjom i pomoćnicama proveli su razredni projekt "100. DAN ŠKOLE".
Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno igrom i međupredmetnom korelacijom i aktivnostima. Na satovima hrvatskoga jezika učenici 2. razreda napisali su deset riječi koje u sebi sadrže riječ STO. Učenici trećega razreda razvrstali su 40 riječi prema zadanom kriteriju (glagol/imenica), dok su učenici četvrtoga razreda razvrstali 50 riječi prema zadanom kriteriju (glagol/imenica/pridjev).
Tim radom napisali su STO riječi. Na satu prirode i društva učenici su odredili kojem 100ljeću pripada zadana godina. Na satu matematika podsjetili su se tablice brojeva do 100 te množenja i dijeljenja brojem 100. Na satu likovne kulture učenici su crtom i točkom prikazali broj 100.
Na kraju dana kako bi održali pozitivnu atmosferu odradili su 10 vježbi i svaku izveli 10 puta (odradili su ukupno 100 vježbi). Kako je protekao dan pogledajte na fotografijama.