AKTUALNI JAVNI POZIVI ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU IZVANUČIONIČKE NASTAVE
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
_______________________
_______________________
______________________
______________________
______________________
________________________
Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
U periodu od 22.-27. svibnja sudjelovala sam na KA1 tečaju "Otkrivanje najboljih obrazovnih sustava Europe i svijeta“ , koji se održavao u Rimu, Italija. Na ovom zanimljivom tečaju stekla sam nova iskustva, znanja i poznanstva.Tijekom tečaja o najboljim obrazovnim sustavima Europe i svijeta, upustila sam se u izvanredno putovanje istraživanja i učenja. Ovaj tečaj pružio mi je jedinstvenu priliku da se dublje upustim u suptilnosti različitih obrazovnih sustava, steknem uvide u njihove prednosti i slabosti te razvijem širi pogled na globalno obrazovanje.
Tečaj je započeo pregledom europskog obrazovnog pejzaža, ističući različite pristupe i filozofije koje oblikuju sustave različitih zemalja. Otkrila sam da finski obrazovni sustav, poznat po svojim inovativnim praksama i naglasku na pravednosti, ima mnogo za ponuditi u pogledu poticanja angažmana studenata i postizanja izvanrednih akademskih rezultata. Inspirirala sam se fokusom finskog modela na personalizirano učenje i poticanje holističkog razvoja studenata.
Nakon toga, detaljnije sam istražila njemački obrazovni sustav, koji kombinira rigoroznu akademsku obuku s snažnim naglaskom na stručnom obrazovanju. Naučila sam o sustavu dvojnog obrazovanja, gdje studenti imaju priliku stjecati praktične vještine kroz naukovanje dok pohađaju nastavu. Ovaj pristup rezonirao je sa mnom jer ističe važnost mosta između akademije i industrije te priprema studente za izazove stvarnog svijeta. Istraživanje obrazovnih sustava potom me odvelo izvan Europe, gdje sam stekla uvide u druge izvanredne modele širom svijeta. Otkrila sam PISA (Program za međunarodno vrednovanje učenika) rangiranja, koja mjere uspješnost učenika među zemljama. Analizirajući obrazovne sustave zemalja poput Singapura, Japana i Južne Koreje, svjedočila sam važnosti strogih standarda, visokih očekivanja i kulture koja cijeni obrazovanje. Spomenuli su se i progresivni modelima kao što su Montessori i Waldorf sustavi, koji daju prednost iskustvenom učenju, kreativnosti i individualnosti. Ti pristupi isticali su važnost poticanja prirodne znatiželje djeteta i promicanja samo-usmjerenog učenja, ostavljajući trajan dojam na moju obrazovnu filozofiju.
Vlasta Forense, nastavnica talijanskog jezika