preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
POPIS UDŽBENIKA 2024./2025.
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2024.-2025..xlsx

NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

 

 

Posebni razredni odjel, u koji su uključeni učenici s posebnim edukativnim potrebama,  osnovan je i neprekinuto djeluje u okviru škole od 2007. godine. U školskoj godini 2023./2024., Posebni razredni odjel broji šest učenika, četiri asistenta u nastavi i razrednu voditeljicu - učiteljicu edukacijske rehabilitacije.  Program rada iz nastavnih područja Hrvatskog jezika, Matematike te Prirode i društva temelji se na programu redovne škole i programima koje provode posebne ustanove za djecu s većim poteškoćama u psihofozičkom razvoju. Rad učitelja temelji se na individualnom pristupu i na aktivnostima integrativne nastave, usvajanju temeljne jezične pismenosti, osnovnih matematičkih znanja i razvoju odgojnih područja poput samozbrinjavanja, vrijednosti rada i napredovanja, brige za zdravlje, prihvaćanja vlastitih poteškoća te promicanja prijateljstva i ljubavi prema okolini i domovini.

Učiteljica edukacijske rehabilitacije izrađuje individualizirane programe prilagođene pojedinačnim sposobnostima svakog učenika, vodeći računa o njihovim jakim stranama. U radu se izdvajaju oni sadržaji  i zahtjevi koje učenici doista mogu savladati. Sadržaji iz nastavnih predmeta  prezentiraju se različitim metodama  i didaktičnim materijalima koji olakšavaju razumijevanje i usvajanje gradiva. Učenicima rad olakšavaju asistenti u nastavi.

U Posebnom razrednom odjelu stvoreno je pozitivno ozračje i povezanost među učenicima. Uz razvijanje perceptivnih sposobnosti, motoričke spretnosti i praktičnih vještine, učenici svaki dan postižu sve veći stupanj samostalnosti u radu i samozbrinjavanju. Izvanučionička nastava provodi se kroz posjete tržnici, parkovima, trgovinama, šetnjama gradom i izletima. Korištenje izvorne stvarnosti potiče prikupljanje činjenica potrebnih za stjecanje znanja iz svih nastavnih predmeta.

Irina Spain

preskoči na navigaciju