
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
Učenici naše škole proveli su četvrtak 26. listopada igrajući se. Bio je to prvi dio školskog projekta “Igre unplugged” kojemu je cilj poticati učenike na druženje i igru bez ekrana.
Cjelogodišnji školski projekt “Igre unplugged” osmišljen je s ciljem razvoja socijalnih vještina, mašte i kreativnosti, razvoja govorno-prezentacijskih vještina učenika, utvrđivanja i proširivanja znanja nastavnih predmeta te poticanja učenika na druženje i igru bez ekrana.
U njega su uključeni svi učenici naše škole, a planirano je da se dani igre održe pet puta ove nastavne godine.
Učitelji su pripremili i osmisliti igre te moderirali nastavu, a učenici su uživali!
Bilo je tu starih, gotovo zaboravljenih igara kao što su Kolariću paniću, Care, care koliko je sati, društvenih igara, igara s kartama, igre uloga, igara vezanih uz sadržaje nastavnih premeta, a na nekim su satima učenici sami osmišljavali igre.
Napomenimo da su sve pripremljene igre igrane bez pomoći tehnologije ("unplugged" - bez struje).
Koordinatorice projekta su Natalija Flamaceta Magdić i Adrijana Hatadi.
Kako je izgledao prvi dio projekta „Igre unplugged“ pogledajte na poveznici.
Natalija Flamaceta Magdić
i Adrijana Hatadi
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]