AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Autor: LAHORKA MARIĆ, 27. 2. 2019.
LEKTIRA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI : Ljudevit Bauer – Tri medvjeda i gitara Dana 27.02.2019 u školskoj knjižnici i čitaonici učenici 1.c razreda uz pratnju učiteljice Vlaste Vujnović uživali su u interpretaciji lektirnog naslova Ljudevita Bauera – Tri medvjeda i gitara pod vodstvom knjižničarke Željke Đerić. Na samom početku nastavnoga sata slušajući bajkovitu priču o neobičnoj medvjeđoj obitelji koja je zanosnom svirkom gitare neobičnim dogodovštinama promijenila njihovu šumsku svakodnevnicu. Nakon obrade priče i u konačnici iznošenja bitnih pouka iz priče, došao je na red stvaralački izričaj. Podijeljeni u svoje skupine, učenici su dobili različite kreativne zadatke: prva skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Brunom, druga skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Bukalom, treća skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Berom i četvrta skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Mrgudom. Pred sam kraj sata, učenici iz sve četiri skupine su predstavili svoje zadatke i zapažanja tijekom nastavnog sata. Što je zajedničko gitari, ribolovu i medu medenom? Mi smo otkrili, a Vi?

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Autor: LAHORKA MARIĆ, 27. 2. 2019.
LEKTIRA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI : Ljudevit Bauer – Tri medvjeda i gitara Dana 27.02.2019 u školskoj knjižnici i čitaonici učenici 1.c razreda uz pratnju učiteljice Vlaste Vujnović uživali su u interpretaciji lektirnog naslova Ljudevita Bauera – Tri medvjeda i gitara pod vodstvom knjižničarke Željke Đerić. Na samom početku nastavnoga sata slušajući bajkovitu priču o neobičnoj medvjeđoj obitelji koja je zanosnom svirkom gitare neobičnim dogodovštinama promijenila njihovu šumsku svakodnevnicu. Nakon obrade priče i u konačnici iznošenja bitnih pouka iz priče, došao je na red stvaralački izričaj. Podijeljeni u svoje skupine, učenici su dobili različite kreativne zadatke: prva skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Brunom, druga skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Bukalom, treća skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Berom i četvrta skupina je ilustrirala sve poveznice sa medvjedom Mrgudom. Pred sam kraj sata, učenici iz sve četiri skupine su predstavili svoje zadatke i zapažanja tijekom nastavnog sata. Što je zajedničko gitari, ribolovu i medu medenom? Mi smo otkrili, a Vi?

| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| Dnevni tisak |
| Informatika |





