Tko je i što radi pedagog u školi!?
Rad pedagoga u školi možemo podijeliti na više područja: planiranje i programiranje, rad s učenicima, rad s učiteljima, te rad s roditeljima.
Planiranje i programiranje :
Planiranje vlastita stručnog usavršavanja i stručnog usavršavanja učitelja, sudjelovanje u izradi godišnjeg plana i programa, izradi kurikuluma škole te planiranje rada i sudjelovanje u radu učiteljskog vijeća. U ovim djelatnostima pedagog surađuje s ravnateljem škole i učiteljima, te stručnim suradnicima ako ih škola ima. Pedagog, u suradnji s lokalnim Zavodom za zapošljavanje, izrađuje plan i program za profesionalno informiranje i usmjeravanje učenika. Plan rada s djecom s teškoćama u razvoju pedagog izrađuje u suradnji sa defektologom i/ili psihologom ako ih škola ima ili u suradnji s učiteljima.
Pedagog izrađuje plan zdravstvene, socijalne i ekološke zaštite učenika u suradnji sa liječnikom školske medicine. Zadatak je pedagoga i izrada plana kulturne i javne djelatnosti škole te sređivanje pedagoške dokumentacije.
Rad s učenicima:
Savjetodavni rad s učenicima koji pokazuju emocionalne ili druge poteškoće, koji ponavljaju razred, imaju veliki broj izostanaka ili im je potrebna pomoć u učenju.
Provedba pedagoških radionica u sklopu prevencije nasilja, smanjenja ovisnosti i pružanja sigurne okoline za učenje.
Praćenje i rad učenika s poteškoćama u učenju i ponašanju i pružanju savjetodavne pomoći onima koji trebaju pomoć u različitim odgojno-obrazovnim situacijama kao što su izbjegavanje dolaska na nastavu, dugotrajni izostanci s nastave, neprimjerena i nasilna ponašanja, pomoć u učenju i sl.
Rad s roditeljima uključuje:
Savjetodavni rad, individualno informiranje, pedagoške radionice na roditeljskim sastancima.
Rad s učiteljima:
Pedagozi u radu s učiteljima provjeravaju realizaciju rada učitelja (nazočnost na nastavi, realizaciju planova i programa i sl.), analiziraju rezultate škole na područjima uspjeha, vladanja, popravnih ispita, organiziraju istraživački rad u školama i stručno usavršavanje učitelja, kao i odgojna i edukativna predavanja za roditelje.
Pedagogu je važna i suradnja s drugim institucijama. Suradnja sa Centrom za socijalnu skrb, Policijskom postajom, Zavodom za zapošljavanje, Zavodom za javno zdravstvo te drugim osnovnim i srednjim školama.
Radno mjesto mu je ured, ali često i učionica, zbornica i sve ostale prostorije u školi i van nje. Posao pedagoga obuhvaća jako puno toga.
Rad s učenicima i njihovim roditeljima, na kraju ipak predstavlja njegovu srž.
Zato nemojte oklijevati obratiti se pedagogu u školi – pokušati ćemo zajedničkim snagama naći odgovore i rješenje na pitanja.. .. dati odgovarajuće savjete, upute, podršku...
Kako razgovarati s djecom o tragedijama i kriznim situacijama
Autor: Anita Ivančan Božurić, 25. 5. 2023. 08:39
Poštovani roditelji
U privitku se nalazi preporuka koju su izradili studenti Kluba studenata pedagogije FFZG o načinima komunikacije s djecom o kriznim situacijama i tragičnim događajima koji imaju implikacije na njihovo emocionalno zdravlje i osjećaj sigurnosti.
[više]Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |