OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Kao podršku nastavnicima, učenicima i roditeljima, s ciljem da svi sadržaji i učenje budu dostupni svim učenicima u uvjetima nastave povezanima s bolesti COVID-19, Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljivalo je videolekcije na poveznici https://i-nastava.gov.hr/videolekcije-2021-2022/556 za sve nastavne predmete koji se poučavaju u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi i gimnazijama. Videolekcije su, po tjednima i temama, usklađene s temama koje se nalaze u okvirnim godišnjim izvedbenim kurikulima za svaki nastavni predmet.
Kao jedan o mnogobrojnih autora snimljenih videolekcija željela sam istražiti koliko su iste korištene u našoj školi.
Istraživanje je pokazalo:
1. Učenici su upoznati s postojanjem videolekcija (81%), za videolekcije većina ih je doznala od učitelja (82%). Videolekcije su najviše koristili u Geografiji, nakon toga u predmetima Priroda, Fizika i Engleski jezik, Povijest. Odgovor na ovo pitanje nije me začudio jer sam autor videolekcija za 6. i 7. razred, te smo ih dosta koristili u nastavi.
2. Učenici su istaknuli korištenje videolekcija kod kuće prilikom učenja, najviše u predmetima Geografija, Engleski jezik, Matematika, Fizika i Priroda. 81% učenika smatra ih korisnima, a koristili su ih i pri obradi gradiva u školi, učenju i ponavljanju kod kuće, te za pojašnjenje sadržaja koji im nisu bili jasni. Učenici koji ih nisu koristili kao razlog naveli su kako više vole objašnjenja svojih nastavnika i da ne vole učiti koristeći računalo.
Istraživanje je uglavnom potvrdilo postavljenu hipotezu. Učenici su znali za videolekcije, koristili su ih u većini predmeta (iako osobno smatram nedovoljno), koristili su ih i tijekom obrade nastavnih sadržaja, za ponavljanje i pojašnjavanje gradiva.
Iskreno mi je žao što je, osim u Geografiji ,korištenje videolekcija je bilo malo zastupljeno. Čini mi se kako učenici nisu iskoristili dobivenu mogućnost za dodatno pojašnjavanje i provjeravanje svog znanja putem videolekcija, iako se mogu složiti s njima da živu riječ učitelja u razredu ništa ne može zamijeniti.
Ana Perak, prof.