OŠ Brodarica
Raspored prijevoza
Raspored sati - razredna nastava
Raspored sati - predmetna nastava
Raspored održavanja izvannastavnih aktivnosti, dopunske i dodatne nastave
Raspored sati - područne škole
Kriteriji za donošenje ocjene vladanja
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/loMKpZ6ES-Ozwim-SDOzuQ
https://read.bookcreator.com/0vaMGlLho8VsNWkjfqyy8zeudOj1/vBV77hBLTbehmrKz8zxrxA
Učenici trećeg razreda OŠ Brodarica Stela Ćurić, Petar Gović i Franka Jaram sa svojim učiteljicama Ivanom Križanac i Brankom Pastuović boravili su od 1. travnja do 5. travnja 2019.g. u CEIP Felix Grande Tomelloso u Španjolskoj, gdje je održan sastanak svih projektnih partnera u sklopu trogodišnjeg KA219 projekta Energy for Life.
Škola domaćin priredila je program dobrodošlice učenicima i učiteljima iz Hrvatske, Italije, Francuske, Poljske, Grčke, Rumunjske te prikazala rezultate nastale tijekom projekta u CEIP Felix Grande Tomelloso. Učenici i učitelji partnerskih zemalja sudjelovali su u radionici španjolskih učenika STEAM Lego te započeli izradu zajedničke makete Zelenog grada kao jednoga od rezultata projekta. Za učitelje iz partnerskih zemalja španjolski školski inspektor prezentirao je španjolski sustav obrazovanja, a svi učenici uključeni su u redovnu nastavu zajedno sa svojim domaćinima i sudjelovali su u izradi modela potrebnih za Zeleni grad.
Za sudionike sastanka domaćini su organizirali upoznavanje mjesta-domaćina Tomellosa, grada s oko 40 000 stanovnika koji se nalazi u središnjoj Španjolskoj čije gospodarstvo se temelji na dugoj i bogatoj tradiciji vinogradarstva te proizvodnji, preradi i skladištenju proizvoda od grožđa.
Vezano uz projektne teme, u okviru boravka u Španjolskoj, učenici i učitelji posjetili su grad znanosti i umjetnosti Valenciju i posebno Oceanographic Museum gdje su zorno mogli vidjeti mnoge vrste vodenih životinja, sa svih strana svijeta i različitih životnih uvjeta.
Isto tako, posjetili su vjetroparkove u Villacanasu te uživo vidjeli kako se energija vjetra koristila u prošlosti i danas. Učenicima su posebno zanimljive bile vjetrenjače koje su se koristile u prošlosti i koje su simbol ovog dijela Španjolske.
U partnerskoj školi CEIP Felix Grande organizirana je i velika videokonferencija s matičnim ustanovama iz Hrvatske, Francuske, Italije, Poljske, Grčke i Rumunjske tijekom koje su svi učenici zajedno zapjevali Sing for the climate.
Tijekom sastanka učenici i učitelji su potpuno izradili zajedničku maketu Zelenog grada, razgovarali o proteklim aktivnostima i rezultatima ovoga trogodišnjeg Erasmus+ KA219 projekta te zajedničkoj evaluaciji rada svih partnera. Iskazano je zadovoljstvo dosadašnjim rezultatima i dogovorene aktivnosti do kraja Projekta.
LTT sastanak učenika i učitelja u Španjolskoj bio je iznimno iskustvo i vrlo koristan za sve sudionike projekta. Jedan od rezultata Projekta su iznimna iskustva i nova prijateljstva koja naši učenici donose u svoje škole i svoje domove. Zahvaljujemo školi domaćinu CEIP Felix Grande Tomelloso i posebno španjolskom koordinatoru Carmelu Traperu kao i španjolskim obiteljima koje su iskazale veliku dobrodošlicu našim učenicima i učiteljicama.