Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tri dana, 25., 26. i 27. listopada u cijeloj Hrvatskoj traje akcija sadnje stabala, nazvana "Zasadi drvo, ne budi panj". Pokretači ove inicijative kažu kako je svako posađeno drvo značajno, a zajedno možemo napraviti puno! Lopate i sadnice u ruke i pridružite nam se!
Stabla poboljšavaju našu kvalitetu života na brojne načine:
- pružaju hlad koji smanjuje temperaturu zraka koja nastaje kao
posljedica zagrijavanja umjetnih površina u naseljenim područjima
(tzv. toplinskih otoka)
- pročišćavaju zrak i procesom fotosinteze proizvode kisik
- „spremaju“ ugljični dioksid iz zraka i time pridonose borbi protiv klimatskih
promjena
-pomažu nam štedjeti energiju za rashlađivanje domova i poslovnih prostora
tijekom ljetnih mjeseci
- smanjuju količinu slivnih voda i sprječavaju eroziju tla tijekom obilnih padalina
- smanjuju isparavanje vode sa travnatih površina i ujedno doprinose većoj
vlažnosti zraka
- smanjuju količinu buke
- smanjuju brzinu vjetra
- pružaju zaštitu od UV-B zraka
- privlače brojne ptice, važne kukce i druge divlje životinje, što doprinosi
povećanju bioraznolikosti
- doprinose ljepoti urbanih krajolika i pružaju ugodniji izgled naseljenim
područjima tijekom cijele godine
- pružaju ugodna mjesta za igru i druženje svim generacijama
- smanjuju stres, doprinose smanjenju krvnog tlaka, utječu na bolji rad mozga,
potiču nas na fizičku aktivnost i druženje
- povezuju zajednicu kroz akcije sadnje i brige za posađene sadnice
- povećavaju povezanost djece i odraslih sa prirodom koji ih okružuje
- uče nas nesebičnosti kada sadimo i brinemo se za stabla koja ostavljamo u
naslijeđe onima koji dolaze iza nas.
Učenici 3.c, 4.b, 4.c, 4.d i 4.e razreda su odlučili podržati akciju te zasaditi
svoja stabla u dvorištu škole.