Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono i ove godine proveden je projekt „100. dan škole“.Učenici 2.f, 4.e i 4. f razreda područne škole Vranovci obilježili su 100. dan škole 19.02.2016.g. raznim aktivnostima. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje nižih razreda osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Učenici kroz aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice, razvijaju i osvještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra te poticaji koji ih sami potiču u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja.
Bio je ovo dan, bez udžbenika, igrali smo se i radili zadatke na vrlo praktičan i zabavan način.
Dan samo započeli himnom za 100.dan škole. Aktivnosti su se odvijale u holu i hodniku škole.
Aktivnost: Budi moderan – Kroz fotografije upoznajemo se s odjećom koja se nosila prije 100 godina. Uspoređujemo odjeću koja se nosila tada i onu koju sada nosimo. Upoznajemo se sa nekim prirodnim i umjetnim vlaknima te učenici dobivaju zadatak da za isprintan model osmisle odjeću koja će možda biti moderna za 100 godina. Kada završe s dizajnom pišu kratki sastav kojim će predstaviti svoj dizajn. U sastavu navode navode svrhu odjeće te objasniti zbog čega su se odlučili za određene materijale i koja bi uloga istih mogla biti za 100 godina.
Aktivnost – 100 veselih kamenčića - Učenici temperama bojaju 100 kamenčića. Pri tome trebamo paziti na boje kamenčića, prostorne odnose između kamenčića,oblike koje će učenici složiti u samome cvjetnjaku.
Aktivnost - 100 maćuhica za 100 dana škole – učenici su kroz sadnju 100 maćuhica u školskom dvorištu upoznali razvoj biljke cvjetnjače uz zorne materijale:lončanice u koje sijemo sjeme maćuhice, lončanica s mladom biljkom maćuhice te odrasla, procvjetala maćuhica.
Aktivnost – Osvoji 100 bodova – štafetne i elementarne igre u kojima učenici osvajaju bodove.
Ovaj projekt je odobren i od strane eTwinning zajednice te je prijavljen na portalu eTwinninga Agencije za mobilnost.
Učiteljice:
Romana Bajrić Havić, 2.f
Antonija Tomašić, 4.e
Adela Kovačević, 4.f