Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
11. veljače 2015.
Ministrica donijela vrijedne poklone koji će Loreni olakšati savladavanje gradiva.
U srijedu, 11. veljače, našu je školu posjetila ministrica socijalne politike i mladih i potpredsjednica Vlade Milanka Opačić. Posjetila je školu zbog Lorene, slijepe djevojčice 2. razreda, i ispred Ministarstva je donijela vrijedne poklone koji će Loreni pomoći u lakšem savladavanju i praćenju gradiva. Na stolu su bila dva velika paketa. U prvom paketu je bilo prijenosno računalo, torba i skener koji će Loreni čitati sve što ona piše na računalu. U drugom paketu su se nalazili Atlas svijeta, obilježavač, prepoznaivač boja, kompas, posebni geometrijski pribor, uno karte i društvena igra Scrabble. Pribor za geometriju će Loreni olakšati da prepozna i crta likove. Posebno vrijedan poklon je Atlas svijeta također na pismu slijepih. Pomoću njega će lakše spoznati karte svijeta i snalaziti se na njima. Najviše joj se svidio prepoznavač boja jer će pomoću njega znati koje joj je boje odjeća. Bila je neopisivo sretna. Zahvalila je Ministrici i darovala joj poljubac i veliki osmijeh. Mi smo ponosni što imamo u našoj školi takvu učenicu koja može poslužiti kao uzor svim učenicima da pokaže kako se treba odnositi prema radu i da u životu nema prepreka koje uz trud ne možemo savladati.
Marija Odobašić, 6.a