« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Odličan: Učenik je u cijelosti usvojio nastavne sadržaje, pojmove i događaje. Samostalno povezuje i navodi primjere bez pomoći nastavnika
Vrlo dobar: Učenik pokazuje nesigurnost prilikom opisivanja, interpretiranja i izlaganja nastavnih sadržaja. Nesiguran je u njihovu povezivanju. Potrebna mu je mala pomoć nastavnika.
Dobar: Učeniku je potrebna značajna pomoć nastavnika u iznošenju nastavnih sadržaja. Poznaje ključne pojmove, ali ih ne zna sa sigurnošću opisati i povezati
Dovoljan: Učenik je djelomično usvojio nastavne sadržaje. Ključne pojmove prepoznaje uz pomoć nastavnika, ali ih ne povezuje i ne zna ih opisati.
Nedovoljan: Učenik niti uz nastavnikovu pomoć ne prepoznaje ključne pojmove. Ne pokazuje ni najmanje poznavanje nastavnih sadržaja.
Odličan: Sastavi, umne mape, plakati i ostali radovi su precizni, točni, povezani s temom. Primjetan je izgrađen osobni stav učenika. Učeniku nije potrebna pomoć da bi se izrazio.
Vrlo dobar: U pismenom, likovnom ili usmenom izražavanju učenik se ne uspijeva samostalno točno i precizno izraziti. Potrebna mu je mala pomoć nastavnika.
Dobar: Učeniku je potrebna pomoć nastavnika da bi započeo rad, odgovorio na pitanja, opisao temu ili pojam. U izražavanju svojih stavova učeniku je potrebna pomoć.
Dovoljan: Učenikovo izražavanje, opis teme, pojam i njihovi međusobni odnosi na razini su osnovnog prepoznavanja.
Nedovoljan: Učenik niti nakon pomoći nastavnika ne uspijeva započeti rad. Na zna se izjasniti niti na neki drugi način.
Odličan: Učenik je uvijek pristojan na satu. Kulturan je i uzorno se vlada prema učenicima iz razreda i prema nastavniku.
Vrlo dobar: Učenik je uglavnom kulturan i pristojan, ali mu je ponekad potreban poticaj (opomena) nastavnika da bi se kulturno i pristojno ponašao, te poštivao druge.
Dobar: Učeniku su često potrebni savjeti, opomene i pomoć nastavnika kako bi uspio kontrolirati svoje ponašanje i poštivao druge.
Dovoljan: Učenik slabo, usprkos opomenama i pomoći nastavnika, uspijeva kontrolirati svoje ponašanje na satu i poštivati druge.
Nedovoljan: Učenik ne želi surađivati, ometa druge, na prati nastavu, ne sluša nastavnika. Potrebna mu je stalan poticaj, kontrola i pomoć nastavnika.
Odličan: Učenik redovito nosi pribor za rad. Aktivan je na satu i izvršava svoje obveze na satu i po potrebi kod kuće.
Vrlo dobar: Učenik ponekad ne izvrši do kraja svoje obveze zbog slabe koncentracije ili nemara.
Dobar: Učenik često zaboravi pribor za rad. Slabo se javlja na satu. Potreban mu je stalan poticaj nastavnika.
Dovoljan: Učenik uglavnom ne nosi pribor za rad. Ponekad je zainteresiran za oblike rada koje voli. Na satu se ne javlja. Odgovara samo na izravan upit nastavnika.
Nedovoljan: Učenik ne nosi pribor. Nezainteresiran je za bilo koji oblik rada. Ne odgovara na postavljena pitanja. potreban mu je stalan poticaj i pomoć u nastavi.