« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Novost u našoj školi
„Otvoreni sat s pedagoginjom“
za sve zainteresirane roditelje i učenike
ponedjeljkom i četvrtkom od 11:00 – 12:00 sati
Suradnja stručnog suradnika pedagoga i roditelja važna je za bolje razumijevanje potreba djece. Cilj nam je uspostaviti što kvalitetnije odnose s roditeljima kako bi zajedno pridonijeli djetetovom uspjehu, sreći i zadovoljstvu u školi.
„U suvremenoj školi 21. stoljeća odgoj i pripremanje djece i mladih za samostalan život nemoguć je bez motiviranih i kompetentnih stručnih suradnika pedagoga. Svrha je škole da se organizirano i holistički bavi odgojem i obrazovanjem učenika. Od škole se očekuje značajan doprinos skladnom razvoju djece i mladih uz poticanje razvoja različitih sposobnosti, formiranje društveno prihvatljivih odnosa i primjerenog ponašanja u školi i izvan nje, pedagoško vođenje učenika tijekom učenja i razvoja uz pristup u odgoju i obrazovanju koji je pedagogijski utemeljen.
Uloga stručnog suradnika pedagoga mijenja se zbog suočavanja s novim društvenim i tehnološkim promjenama u društvu (ibidem). Uz stručne zadaće kojima se potiče usvajanje vrijednosti i navika učenika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti, praćenje razvoja i postignuća učenika, pružanje savjetodavne pomoći svim subjektima, učenicima, roditeljima/skrbnicima, učiteljima/ nastavnicima – osobito pripravnicima, obveze prerastaju u ulogu voditelja, regulatora, koordinatora procesa, inovatora, organizatora, partnera/suradnika, motivatora i kreatora odgojno-obrazovnog procesa.
Djelovanje stručnog suradnika pedagoga uključuje: suradnju s učiteljima/ nastavnicima u području uvođenja pripravnika u samostalan odgojno-obrazovni rad; analizu pedagoških pojava; istraživanje potreba sudionika odgojno- obrazovnog procesa u nastavi i izvan nje te praćenje i razvoj kvalitete rada škole“
(iz Pedagoškog portfolija)