preskoči na sadržaj

Osnovna škola Budrovci

Login
Važne poveznice

 

Važna anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





Tražilica
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dokumenti

Large Visitor Mapfg

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 1. 2010.

Ukupno: 357814
Ovaj mjesec: 1214
Ovaj tjedan: 129
Danas: 129
 

Hrvatski jezik
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
10. listopada - Dan mentalnog zdravlja
Autor: Vesna Karalić Kladarić, 27. 10. 2020.

U obilježavanje Dana mentalnog zdravlja uključili su se učenici šetoga i sedmoga razreda OŠ Budrovci na nastavi hrvatskoga jezika. U različitim aktivnostima uočili su važnost mentalnoga zdravlja iako su za taj pojam do tada rijetki čuli.


Čitajući Sretnoga kraljevića (djelo za cjelovito čitanje) šestaši su razmišljali o tome što usrećuje čovjeka. Pisali su recept za sreću (prema Čarobna juha sretnih ljudi – I. Macan) i odradili razredni bumerang sreće. Slučajnim odabirom određeno je koji će učenik usrećiti kojega razrednog kolegu. Usrećivanje je trebalo odraditi u roku tjedan dana. Baš svi rekli su da usrećujući druge, usrećujemo sebe i tako poboljšavamo svoje mentalno zdravlje.

Prilikom obrade osobnih zamjenica upoznali su se s tekstom Meni je najbolje biti ja (prema: Ankica Blažinović-Kljajo, Nesigurni vrabac). U istoimenom nastavnom listiću izdvojili su svoje kvalitete. Drugi dio zadatka glasio je Da sam ja ti, bilo bi dobro zato što… Isticali su pozitivne osobine jednoga učenika iz razreda (slučajni odabir). Dobar osjećaj slušanja svojih pozitivnih osobina od drugih ljudi izmamio je osmijeh svima. Opet smo pridonijeli svome mentalnom zdravlju.

Treća aktivnost u šestom razredu vezana je uz interpretaciju teksta Branke Primorac Doživljaj kojeg se sramim. Učenici su dobili raznobojne papirnate dlanove. Svatko je na svome napisao svoje ime. Zatim su dlanovi počeli putovati po razredu. Svaki je učenik za svakoga morao napisati jednu pozitivnu osobinu pazeći da se ne ponavljaju. Kada je krug zatvoren, svatko je čitao sa svoga dlana. Mnogi su bili ugodno iznenađeni viđenjem svojih kolega. Popravili su si dan i mentalno zdravlje.

Digitalna demencija (Manfred Spitzer) naziv je teksta uz pomoć kojega su učenici sedmoga razreda promišljali o utjecaju digitalne tehnologije na čovjekovo mentalno zdravlje. Zadatak im je bio da u jednominutnim govorima osvijeste negativne posljedice, ali i dobrobiti elektroničkih medija i digitalne tehnologije.

Druga aktivnost sedmaša vezana je uz tekst Ivane Marinić To nisam ja. Opet je u fokusu bilo mentalno zdravlje u odnosu na suvremenu tehnologiju. Problem internetskoga zlostavljanja trebalo je riješiti scenskom improvizacijom. Zadatak je začinjen kockicom pričalicom. Iz posude s kockicama učenici su izvukli jednu kockicu, izabrali jednu sličicu i uklopili je u svoju priču.  Zaključili su da digitalna tehnologija jako utječe na naše mentalno zdravlje.

Oba su razreda izradila zelene vrpce i, noseći ih, obilježila Dan mentalnoga zdravlja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju