« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
31. listopada obilježava se Svjetski dan štednje. Učenici 2. razreda obilježili su u razredu nizom aktivnosti.
Dan štednje povezali su s 9. školskim sajmom jesenskih plodova aktivnostima kojima su odradili međupredmetne teme Poduzetništvo, Održivi razvoj i Građanski odgoj i obrazovanje. Uvodnom aktivnošću učenici su se prisjetili što znači pojam trampa i kako su ljudi trgovali prije novca. Crtežom su prikazali jedan predmet, a potom su trebali zamisliti da je to stvarni predmet te razmijeniti se s nekim od učenika za njegov predmet. Ubrzo su shvatili da takav način trgovanja nije bio pravedan jer bi netko za role dobio zauzvart primjerice lizalicu. Naučili su i gdje je tiskan prvi hrvatski novac, upoznali pojmove trampa, novac, banka, bankar, bankomat i kreditna kartica. Ponovili razliku između potreba i želja i prisjetili se važnosti štednje. Na satu Hrvatskog jezika učili su o mjernim jedinicama za novac. Prisjetili su se kovanica i novčanica eura koje se sada upotrebljavaju u našoj zemlji. Učenici su promislili za što bi željeli štedjeti te svoje realne želje prikazali crtežima.