U našem grobničkom kraju,
jedna je škola za koju svi znaju;
kao kaštel poznata, samo malo manja
utvrda je igre, prijateljstva znanja.
Prozori su njeni zrcala za ptice
i za svako dječje nasmijano lice;
u mirisu šume, dahu Mediterana
ona nam je drugi dom svakoga dana.
Ref.
Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,
ponosno nosimo pobjednički dres,
djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,
bila si i ostala čavjanska škola draga!
Na satovima svim u zraku su ruke
i kad dođe vrijeme za put u nove luke
bit ćemo spremni za sva vremena
u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!
MEDIJI I JA: TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA
BITI MEDIJSKI SUPERJUNAK
Tijekom školske godine 2023./2024. učenici sedmoga razreda uspješno su sudjelovali u realizaciji ciljeva projekta Trening životnih vještina. Program se provodio na satu razredne zajednice i u sklopu redovne nastave na način da su se povezali sadržaji kurikuluma za nastavni predmet i sadržaji radionica.
Razmišljajući o projektu, koji je sastavni dio programa, polaznici medijske grupe Mediji i ja odlučili su svoje znanje i stečene vještine medijske pismenosti podijeliti s učenicima 4. razreda. Odabrana je tema prve radionice Crveni karton medijima (Nasilje i mediji). Cilj radionice bio je osvijestiti učenike kako mediji imaju veliki utjecaj na mlade te podučiti ih kako se oduprijeti sve većem i jačem pritisku medija. Na predavanju je bila Lana Glad, 7.b, polaznica medijske grupe, koja je zabilježila:⹂ Predavačice su izlaganje započele tehnikama disanja kako bi predavanje prošlo što bolje i smirenije. Objasnile su pojam medija i navele vrste medija. Istaknule su važnost utjecaja reklama i kako se oduprijeti reklamama. Kao loš primjer reklame navele su reklamiranje alkoholnih pića u kojem se pijenje predstavlja kao prikladno i prikladno ponašanje. Uz reklame posebno su istaknule utjecaj idola, problem učestaloga nasilja putem interneta te dobre i loše strane medija. Učenici su dobili samoljepljive papiriće na koje su zabilježili primjer nasilja koji su vidjeli u proteklih sedam dana (filmovi, reklame, videoigrice…). Nakon što su učenici zapisali svoje primjere, svaki je učenik komentirao svoj zapis. Zaključeno je da ima nasilnih sadržaja koji mogu biti zabavni, smiješni s ciljem da privuku što više mladih, da se promovira ležeran stav prema nasilju te da nasilno ponašanje ne vodi posljedicama. Na kraju predavanja učenice su dale nekoliko korisnih savjeta o tome kako se oduprijeti nasilju na internetu i kreativan zadatak koji je tematski vezan uz temu cjelogodišnjeg školskog projekta Superjunaci. Učenici su za sljedeći sat trebali osmisliti svog superjunaka koji bi ih mogao zaštititi od nasilja u medijima.“
Dolores Maršanić, učiteljice hrvatskoga jezika
Tijekom predavanja u 4. razredu
MEDIJSKI SUPERJUNACI
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školstvo |
Korisni linkovi |
• Općina Čavle |
• Crveni križ |
• Zaštita i spašavanje |
• Rival |
• Mala škola aromatera... |
• Dijete.hr |
• Riječki karneval |
• Foto Sluga - karneval |