« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
TEORIJA IZBORA U ŠKOLI Put ka kvalitetnoj školi - školi bez prisile
Teorija izbora u školi-put ka kvalitetnoj školi Williama Glassera provodi se u našoj školi od sredine 90-ih godina. Suradničko ponašanje postaje sve više imperativ suvremenog doba pa mnogi smatraju da učenje takvog ponašanja postaje temeljni cilj obrazovanja.
U dvodnevnom usavršavanju 1. fazi, fazi pojedinca te navedenom drugom susretu dvadesetak učitelja naše škole osposobit će se u primjeni timskog učenja-kulture suradnje u razredu, školi i životu kojim se mogu poboljšavati vještine, poticati istraživanje kao i rješavati problemi. Konačni cilj je povećanje motivacije za učenje, prosocijalno ponašanje, spremnost za ulaganje napora radi postizanja zajedničkog cilja i nadasve kvaliteteniji međusobni odnosi. Sve nabrojeno je put ka zadovoljavanju vlastitih potreba.
Voditeljice: dr. Matija Ćale-Mratović i Boja Mustać, prof.
Autori projekta: Jagoda Tonšić-Krema, Anton-Toni Štemberger i Milivoj Vrabec