preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
08.01.2025. 17:26
Zatvorena beta Dune: Awakeninga se približava kraju, otkriveni glavni uzroci smrti igrača
Premda su NPC-ji najveći krivci za smrt igrača, ispada da su pješčani crvi podjednako opasni kao i dehidracija, čiji je udio u izginućima velikih 22 posto

08.01.2025. 14:05
U pripremi anime baziran na Ghost of Tsushimi
Ghost of Tsushima: Legends bit će baziran na istoimenom multiplayer modu iz 2020. godine te ekskluzivno dostupan na Sonyjevom streaming servisu Crunchyroll, a na koji bi trebao stići 2027. godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Dan sigurnijeg interneta
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Važnost umjetne inteligencije u školama
Autor: Anita Mikulandra, 2. 11. 2024.

Posljednjih se godina umjetna inteligencija (AI) pojavila kao transformativna sila u raznim sektorima, a obrazovanje nije iznimka. Integracija umjetne inteligencije u škole preoblikuje okruženje učenja, nudeći brojne prednosti koje unapređuju iskustvo podučavanja i učenja.

Jedna od najznačajnijih prednosti umjetne inteligencije u obrazovanju je njezina sposobnost pružanja personaliziranih iskustava učenja. Sustavi umjetne inteligencije mogu analizirati pojedinačne podatke učenika, uključujući stilove učenja, prednosti i slabosti, kako bi u skladu s tim prilagodili obrazovni sadržaj. Ova personalizacija omogućuje učenicima da uče vlastitim tempom, osiguravajući da shvate koncepte prije nego što prijeđu na složenije teme. Na primjer, platforme poput DreamBoxa i Knewtona prilagođavaju lekcije matematike na temelju uspješnosti učenika u stvarnom vremenu, potičući učinkovitije okruženje za učenje.

AI može značajno smanjiti administrativni teret za nastavnike automatiziranjem rutinskih zadataka kao što su ocjenjivanje, praćenje prisutnosti i raspored. Ova automatizacija oslobađa dragocjeno vrijeme za edukatore, dopuštajući im da se usredotoče na ono što rade najbolje: podučavanje. Alati poput Gradescopea koriste umjetnu inteligenciju za pojednostavljenje procesa ocjenjivanja, pružajući trenutne povratne informacije učenicima i smanjujući radno opterećenje za nastavnike.

Sposobnost umjetne inteligencije da analizira goleme količine podataka pruža nastavnicima dragocjene uvide u uspjeh učenika i trendove učenja. Korištenjem AI analitike, škole mogu rano identificirati rizične učenike i implementirati ciljane intervencije. Na primjer, platforme poput BrightBytes nude preporuke temeljene na podacima za poboljšanje rezultata učenika, pomažući nastavnicima da donose informirane odluke o nastavnom planu i programu i uputama.

AI tehnologije, kao što su chatbotovi i interaktivne platforme za učenje, mogu poboljšati angažman učenika pružanjem trenutne podrške i resursa. Ovi alati mogu odgovoriti na upite učenika, ponuditi personalizirane preporuke i stvoriti interaktivna iskustva učenja koja drže učenike motiviranima. Na primjer, platforme kao što je Socratic koriste umjetnu inteligenciju kako bi pomogle učenicima s domaćim zadaćama pružajući objašnjenja i resurse korak po korak.

Unatoč brojnim prednostima, integracija umjetne inteligencije u obrazovanje predstavlja i izazove. Zabrinutost oko privatnosti i sigurnosti podataka je najvažnija jer škole moraju osigurati zaštitu podataka učenika. Osim toga, postoji potreba za obukom nastavnika za učinkovitu primjenu alata umjetne inteligencije u razredu. Edukatori moraju imati vještine za korištenje AI tehnologija uz zadržavanje ljudskog dodira u svom podučavanju.

Zaključno, umjetna inteligencija revolucionizira obrazovanje personalizacijom učenja, automatiziranjem administrativnih zadataka, pružanjem uvida temeljenih na podacima i povećanjem angažmana učenika. Kako škole nastavljaju prihvaćati AI tehnologije, rješavanje izazova koji prate ovu transformaciju je ključno. Time se može stvoriti učinkovitije i inkluzivnije obrazovno okruženje koje učenike priprema za budućnost.

 

Danijela Šajtar




Priloženi dokumenti:
Vaznost_umjetne_inteligencije_u_skolama_(2).docx (24.79 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju