https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 2.b razreda uključili su se u zanimljiv projekt "Lektira bez papira 4". Projekt je namijenjen onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Projekt će se provoditi od 1. listopada do 1. lipnja u šk. godini 2024./2025.
Tijekom projekta bile su predviđene sljedeće etape:
1. Prijava u projekt
2. Provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
3. Prikaz na Twinspace-u ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
4. Valorizacija i evaluacija projekta.
Svaki učitelj/ica, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire. Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada trebali smo prikazati u najmanje 3 lektire. Zadatak je da sudionici projekta ostvarene aktivnosti postavljaju na svoju stranicu Twinspace-a te ih razmjenjuju s ostalim partnerima projekta. U radu smmo međuostalim koristili razne digitalne alate kako bi ostvarili suradnju između projektnih partnera. U projektu smo dosad obradili djela: Ciconia ciconia, Palčica, Kraljevna na zrnu graška, Ružno pače, Djevojčica sa šibicama... Čitali smo, prepričavali, ilustrirali naslovnicu, igrali kvizove znanja, rješavali razne listiće, glumili, crtali dijelove priče, slagali redoslijed događaja, izrađivali umne mape, lektirne ormare, pizza lektire...
Učiteljica Anita Mikulandra
Nekoliko fotografija dosad obrađenih lektira pogledajte pod opširnije...
Učenici 2.b razreda OŠ Čazma sudjelovali su u eTwinning projektu „Apple – icious“. Ovaj projekt istražuje važnost jabuka iz multidisciplinarne perspektive te omogućuje učenicima da urone u čudesan svijet jabuka, kombinirajući znanstveno istraživanje s kreativnim izražavanjem i razumijevanjem povijesti jabuke. Napravili smo u Canvi maskotu projekta „Jabučka“, sudjelovali u stvaranju zanimljive priče o maskoti projekta s partnerima projekta. U međunarodnim timovima izradili smo poster o dobrobitima jabuke, izradili smo e-knjigu o životnom ciklusu jabuke, igrali smo zanimljive igre s jabukama, izvodili smo pokuse s jabukama, pisali poslovice o jabukama, slikali smo jabuku po uzoru na Romera Britta, saznali zanimljive proizvode koje možemo napraviti od jabuka, pjevali smo pjesmu „Jabuko, jabučice“, igrali sudoku, pravili smoothie... Bilo nam je jako zanimljivo. S projektnim partnerima smo razmijenili božićne čestitke. Izradili smo evaluaciju projekta kojem smo dali izvrsnu ocjenu i željeli bismo sudjelovati u projektu i sljedeće godine.
Učiteljica Anita Mikulandra
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije...
U sve više povezanim svjetovima, međunarodna suradnja među učenicima postala je bitan aspekt obrazovanja. eTwinning projekt "English Together" okuplja mlade učenike iz pet različitih zemalja, omogućujući im da se uključe u kreativne aktivnosti dok poboljšavaju svoje vještine u engleskom jeziku. Ova inicijativa ne samo da potiče jezični razvoj, već i promiče kulturnu razmjenu i timski rad među učenicima.
Učenici koji sudjeluju u projektu "English Together" uključeni su u razne umjetničke aktivnosti. Crtaju, pjevaju i plešu, sve dok komuniciraju na engleskom jeziku. Ovaj kreativan pristup čini učenje zabavnim i potiče učenike da se izraze na jeziku koji usvajaju. Kroz crtanje, učenici dijele svoje ideje i interpretacije različitih tema, poboljšavajući svoj rječnik i umjetničko izražavanje.
Pjevanje je još jedna važna komponenta projekta. Učenici uče pjesme na engleskom jeziku, što im pomaže s izgovorom i ritmom. Pjevajući zajedno, ne samo da vježbaju svoje jezične vještine, već i grade osjećaj zajedništva. Glazba služi kao univerzalni jezik, rušeći barijere i olakšavajući učenicima povezivanje s vršnjacima iz drugih zemalja.
Ples je sastavni dio "English Together", omogućujući učenicima da istražuju kulturne izraze iz različitih zemalja. Kroz ples, uče o tradicijama i pričama jedni drugih, potičući međusobno poštovanje i razumijevanje. Ova interaktivna forma učenja potiče učenike na suradnju, stvaranje plesnih rutina i dijeljenje videa svojih nastupa, čime dodatno poboljšavaju svoje komunikacijske vještine na engleskom jeziku.
Osnova eTwinning projekta leži u učinkovitoj komunikaciji. Učenici sudjeluju u internetskim raspravama, videopozivima i zajedničkim zadacima, sve s ciljem poboljšanja svoje razine engleskog jezika. Dijele iskustva, razmjenjuju ideje i rade zajedno na projektima, razvijajući timski duh i liderske vještine. Ovo suradničko okruženje osnažuje učenike da preuzmu odgovornost za svoje učenje i razviju samopouzdanje u korištenju engleskog jezika.
Osim učenja jezika, "English Together" pomaže učenicima da formiraju trajna prijateljstva preko granica. Uče o kulturama, običajima i načinima života jedni drugih, što obogaćuje njihovo obrazovno iskustvo. Ove veze mogu inspirirati buduće suradnje i potaknuti globalnu perspektivu među mladim učenicima.
eTwinning projekt "English Together" primjer je snage međunarodne suradnje u obrazovanju. Kombiniranjem kreativnih aktivnosti poput crtanja, pjevanja i plesa s učinkovitim komuniciranjem na engleskom jeziku, učenici ne samo da poboljšavaju svoje jezične vještine, već i razvijaju važne društvene i kulturne kompetencije. Ovaj projekt priprema ih za globalizirani svijet, gdje su razumijevanje i suradnja ključni. Dok nastavljaju učiti zajedno, ne samo da poboljšavaju svoj engleski već i grade mostove koji povezuju različite zajednice.
Danijela Šajtar, mag.prim.educ.
Fotografije pogledajte pod opširnije...
U ponedjeljak 25.11. razveselila nas je omotnica puna pisama iz Francuske. Naime, ove godine učenici 5.d razreda i učenici 4. razreda PŠ Gornji Draganec sudjeluju u projektu “Hello There”, u okviru kojeg će razmjenjivati pisma i čestitke s učenicima iz Francuske, točnije iz prekrasnog mjesta Le Châtelard. Prigoda je to da učenici u stvarnim životnim situacijama unaprjeđuju vještine komuniciranja na engleskom jeziku. Mi smo već krenuli s izradom božićnih čestitki, kako bismo ih razveselili uoči blagdana. Nadamo se da ćemo i nakon ovog projekta i dalje ostati u kontaktu.
Učiteljica engleskog jezika Ivana Devčić
Učenici 5.d razreda i polaznici Likovne skupine pod vodstvom učiteljice Ivane Barišić Tomšić uključili su se u zanimljivi projekt koji uspješno spaja likovnu umjetnost i engleski jezik. Projekt će trajati do veljače, a kroz razdoblje od 6 mjeseci učenici će upoznati poznate svjetske umjetnike i okušati se u različitim likovnim tehnikama. U projektu sudjeluju učenici iz Turske, Gruzije, Grčke, Španjolske, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i Rumunjske. Prvi umjetnik kojeg smo upoznali tijekom studenog bio je Picasso. Tada smo izradili i zanimljive maske u njegovom stilu.
U videu pogledajte kako nam je uspjelo…
Učiteljica engleskog jezika Ivana Devčić
U okviru e Twinning projekata “Let’s Paint English Autumn” i “ArTwinners” u razdoblju 17. – 31. listopada 2024. učenici područnih škola Dapci i Gornji Draganec, te učenici 5.d razreda sudjelovali su u zabavnim aktivnostima Tjedna kodiranja (Code Week). Zadatak za učenike 1. - 4. razreda bio je naslikati jesenske motive prema ponuđenim kodovima i zadanim bojama, a za učenike 5.d razreda obojati ime projekta. Svi radovi izloženi su u virtualnoj galeriji na platformi eTwinning.
U nastavu pogledajte neke naše radove…
Učiteljica engleskog jezika Ivana Devčić
Učenici 2.b razreda sudjelovali su u eTwinning projektu "Dani jabuka - dani zdrave hrane 4/ Apple days" autorice Sandre Vuk. Cijeli tjedan provodili su različite aktivnosti u kojima su saznali nešto više o zdravoj prehrani i tradicijskim obilježju jabuke kao zdrave hrane. Razvijali su odgovorno ponašanje prema tradicijskom nasljeđu i blagdanima koji su dio našeg tradicijsko - kulturnog nasljeđa. Cilj svih aktivnosti koje smo provodili bio je promicanje zdravih prehrambenih navika i svijesti o poboljšanju kvalitete života kroz konzumaciju voća, posebno jabuke. U sklopu projekta slagali smo puzzle, čitali igrokaz o kruški i jabuci, razgovarali smo o životnom ciklusu jabuke i naučili dijelove ploda, sudjelovali smo u Code weeku i pomoću pixel arta izradili "jabuku" i „stablo jabuke“, pričali smo o vrstama jabuka koje volimo jesti, u Wordartu smo izradili oblak riječi na temu jabuke – naše asocijacije, rješavali smo sudoku, igrali stare zaboravljene igre s jabukom, crtali jabuku po uzoru na poznatog slikara Romera Britta, pjevali pjesmu „Jabuko, jabučice“, izvodili pokuse s jabukama, pravili smo smoothie od jabuka... Bilo nam je jako zabavno upoznati kraljicu voća – jabuku.
Učiteljica Anita Mikulandra
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije...
Aktivnost učenika iz Osnovne škole Čazma uspješno je odobrena za sudjelovanje u EU Code Weeku. Ovaj događaj organizirali su učenici uz pomoć svoje učiteljice, a sve u sklopu eTwinning projekta u kojem će koristiti umjetnu inteligenciju.
Za pripremu i promociju aktivnosti, dostupni su nam sljedeći resursi:
- EU Code Week Activity Toolkit
- EU Code Week Resources Page
- Community
Ako se želite pridružiti u aktivnostima koje organiziramo s prijateljima, želite uključiti I kolege ili druge kontaktie, vaš jedinstveni Code Week 4 All kod je: cw24-Q7gnr. Sudjelovanjem u izazovu Code Week 4 All možete proširiti svoju mrežu u zajednici i izvan granica te dobiti Certifikat izvrsnosti za svoj rad. Više informacija o izazovu možete pronaći na stranici Code Week 4 All Challenge.
Podijelite svoje sudjelovanje i potaknite druge da se pridruže pokretu preuzimanjem #EUCodeWeek značke sudionika. Značku možete koristiti na web stranici škole ili organizacije te je podijeliti na društvenim mrežama kako biste promovirali svoje sudjelovanje.
Učenici OŠ Čazma s nestrpljenjem iščekuju početak aktivnosti i rad na projektu koji će im omogućiti istraživanje i primjenu umjetne inteligencije u obrazovanju. Ovo je sjajna prilika za učenike da razviju svoje digitalne vještine i doprinesu globalnom pokretu programiranja!
Učiteljica Danijela Šajtar