https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
100. dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama s namjerom ostvariti glavni cilj projekta, a on je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi kao dio eTwinning projekta. Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ovaj zanimljivi projekt odvija se u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta. Projekt je slijednik projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk. Voditeljice/autorice na eTwinning platformi su Valentina Angelkovska i Adrijana Leko.
9. veljače učenici 4.b razreda obilježili su 100. škole uz razne, međusobno integrirane aktivnosti kroz nastavne predmete koje smo imali toga dana: Hrvatskog jezika, Prirode i društva te Glazbene kulture. Na početku dana izradili smo krune koje smo nosili cijeli dan. Potom smo naučili himnu 100. dana škole koju je napisala i uglazbila kolegica V. Šestak. Na satu Hrvatskog jezika na Padlet ploči ispisali smo 34 imenice, 33 glagola i 33 pridjeva. Rješavali smo listić o broju 100 (prebroji sastojke pizze i obojali ih). Tjelesna aktivnost nam je bila da izvedemo 100 vježbi (10 vježbi x 10 ponavljanja) prema vlastitom odabiru i kada smo ih izveli stavili smo kvačicu za obavljenu vježbu, dizajnirali smo novčanicu od 100 eura, pomoću geografske karte pronašli smo 100 naselja u Republici Hrvatskoj (radili smo u skupinama prema zavičajnim područjima), od brojke 100 fotomontažom i uz pomoć bojica napravili smo novu sliku. Na kraju dana smo ispunili evaluaciju kojom smo ovom danu dali "čistu" peticu. Podijelili smo i diplome...
Kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su projektno i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Kroz socijalna i građanska prava i dužnosti, kao dio zajednice, učenici su razvijali i osvijestili vlastitu kulturološku dimenziju. Koristili su se vođenim igrama i aktivnostima te tako osvijestili osobni i socijalni razvoj unutar zajednice.
Pod opširnije pogledajte nekoliko fotografija koje dočaravaju naš 100. dan, a ostatak aktivnosti nalazi se na Twinspaceu projekta Twinspace (etwinning.net).
Učiteljica Anita Mikulandra