preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
08.01.2025. 17:26
Zatvorena beta Dune: Awakeninga se približava kraju, otkriveni glavni uzroci smrti igrača
Premda su NPC-ji najveći krivci za smrt igrača, ispada da su pješčani crvi podjednako opasni kao i dehidracija, čiji je udio u izginućima velikih 22 posto

08.01.2025. 14:05
U pripremi anime baziran na Ghost of Tsushimi
Ghost of Tsushima: Legends bit će baziran na istoimenom multiplayer modu iz 2020. godine te ekskluzivno dostupan na Sonyjevom streaming servisu Crunchyroll, a na koji bi trebao stići 2027. godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Lektira bez papira 2" u 4.b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 5. 6. 2023.

U ovom zanimljivom projektu sudjelujemo već drugu godinu. Projekt "Lektira bez papira 2" namijenjen je onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Projekt se provodio od 1. listopada do 1. lipnja u šk. godini 2022./2023.
Tijekom projekta bile su predviđene sljedeće etape:
1. Prijava u projekt
2. Provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
3. Prikaz na Twinspace-u ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
4. Valorizacija i evaluacija projekta.
Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire. Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada trebali smo prikazati u najmanje 3 lektire. Sudionici projekta ostvareno postavljaju na svojoj stranici Twinspace te ih razmjenjuju s ostalim partnerima projekta. U radu smo koristili razne digitalne alate kako bi ostvarili suradnju među projektnim partnerima.

Naše aktivnosti bile su: Telegrafske basne učenici su trebali pročitati 5 basni i odabrati jednu koju će predstaviti u obliku stripa. Lektirno djelo Družba Pere Kvržice obradili smo u obliku lektirne vrećice. Lektirno djelo Snijeg u Splitu je obrađeno u obliku igre  s pitanjima, umne mape ili pizza lektire prema vlastitom izboru. Kjel - crna labud ptica smo obradili u obliku lektirnog ormara, a kao stvaralački zadatak bio je izraditi strip ili osmisliti dramatizacije jednog dijela bajke. Stanari u slonu obradili smo tako da smo nakon pročitane lektire igrali igru vješala i kviz znanja u wordwallu, Regoča i Šumu Striborovu smo prezentirali u obliku umne mape i izradili smo igru u Wordwallu, a Pipi Dugu Čarapu smo imali u obliku plakata, a zatim smo oslikali naslovnicu knjige .

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije…






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju