Da se u knjižnicom puno toga može odraditi, pokazala je i integrirana nastava prirode i knjižnice na kojoj su se uspješno povezale nastavne teme iz prirode i knjižnični sadržaji. Knjižničarka Nataša Mesić Muharemi pete razrede uči kako pronaći na policama u knjižnici, među mnoštvom knjiga, onu pravu, kako su knjige u knjižnici složene, što se nalazi na kojoj polici, što znači naljepnica na poleđini knjige, što sve trebamo znati kako bismo s lakoćom sami pronašli knjigu... Sve su to sa zanimanjem slušali učenici petih razreda koji su imali nastavu prirode u knjižnici te vrlo uspješno integrirali nastavne sadržaje o čovjeku kao biološkom, misaonom i fizičkom biću, o pubertetu, sazrijevanju... Nakon detaljnih uputa kako se snaći u knjižnici, učenici su dobili zadatak , u paru , pronaći četiri knjige te nakon toga predložiti za koju nastavnu temu iz prirode bi mogli taj naslov i sadržaje iskoristiti. Učenici su vrlo uspješno „ krstarili“ knjižnicom, sve naslove pronašli i vrlo maštovito i točno predložili njihovu primjenu u nastavi prirode.
![](upload/os-darda/images/newsimg/523/Image/Integracija (1).jpg)
![](upload/os-darda/images/newsimg/523/Image/Integracija (2).jpg)
![](upload/os-darda/images/newsimg/523/Image/Integracija (3).jpg)
Andreja Dorić, prof.