
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
O feudalizmu na stvarni način
Srednjovjekovni STEM izazov
Učenici šestih razreda početak školske godine na satima Povijesti obilježili su kreativno, zorno prikazujući povijesne sadržaje o kojima su tjednima učili. Kao što već svi znaju, život čovjeka u srednjem vijeku nije bio nimalo lak, a naši su šestaši o tome mnogo više saznali sudjelujući u projektnom zadatku Srednjovjekovni STEM izazov. Naime, dobili su zadatak od pristupačnih materijala (poput papira, kartona, grančica, kamenja i sličnoga) izraditi nastambe, izume, razna pomagala u kućanstvu i poljoprivredi, i slično. Učenici su se iskazali kreativnošću i odgovornošću pa smo na prezentaciji mogli vidjeti raznovrsne primjerke srednjovjekovnih sprava, od dvoraca i kućanskih strojeva pa sve do sprava za mučenje, karakterističnih za ono doba. Osobito je važno istaknuti da su učenici s velikim zanimanjem sudjelovali u zadatku koji nije bio jednostavan. Radom na ovom projektu učenici su usvojili povijesna znanja o načinu života i životnim prilikama seljaka, primjenili znanja osmišljenom mjestu stanovanja i uvjetima u kojima su seljaci živjeli, povezivali nove informacije s usvojenim činjenicama o feudalizmu (feudalac, kmet, davanja kmetova)), njegovali vještine za izradu praktičnog rada (primjena matematičkih znanja) i prezentacijske vještine, razvijali originalnost i kreativnost. Ovim putem pohvaljujem sve šestaše za izniman trud i aktivnost u ovom projektu na nastavi Povijesti.
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.
1657710644834.jpg
(638.28 KB)
1657710644861.jpg
(1.26 MB)
1657710644879.jpg
(1.06 MB)
1657710644893.jpg
(816.46 KB)
1657710721940.jpg
(974.84 KB)
1657710722003.jpg
(611.17 KB)
1657710722030.jpg
(716.15 KB)
1657710722056.jpg
(999.41 KB)
1657710803058.jpg
(1.11 MB)
1657710803087.jpg
(1.21 MB)
VID_20211019_120423.mp4
(10.71 MB)