
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
STEM aktivnosti u nastavi Povijesti
Ja kao grčki graditelj
Kulturna dostignuća Antičke Grčke i Zlatno doba Atene iznjedrilo je brojne spomenike koje danas obilaze turisti iz cijeloga svijeta. Usvajajući gradivo i istražujući povijesne činjenice o ovome razdoblju učenici su pokazali velik interes. Stoga je pred njih postavljen novi izazov - dobili su zadatak postati grčkim graditeljima na jedan dan! Učitelji uvijek vjeruju u svoje učenike, no njihova kreativnost ponekad nas ostavi bez riječi. Tako se među radovima naših vrijednih petaša našlo Dionizijevo kazalište od lego-kockica, a grčku božicu Niku i vrhovni grčki bog Zeus utjelovile su, za ovu prigodu izmijenjene, igračke Barbie i Ken. Učenici su izrađivali prepoznatljive grčke spomenike poput Ateninog hrama, Partenona, kazališta u Epidauru, hrama božice Nike, grčkih stupova (jonskih, dorskih, korintskih), svjetionika u Aleksandriji, svjetionika na Farrosu, i drugih. Pri izradi ovih zahtjevnih skultpura i maketa učenici su prepoznali važnost znanosti i tehnologije u ostvarivanju graditeljskih dostignuća antičke Grčke te primijenili razne matematičke vještine u izradi navedenih graditeljskih primjeraka. Prepoznali su, analizirali i uspoređivali kulturni, religijski, gospodarski i politički utjecaj na tadašnji, ali i suvremeni svijet. Svi su radovi izloženi kao muzejski postav te krase hodnike naše škole. Ponosni smo na njihov rad, bravo, petaši!
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.
g1.jpg
(182.52 KB)
g2.jpg
(181.69 KB)
g3.jpg
(200.98 KB)
g4.jpg
(205.48 KB)
g5.jpg
(185.01 KB)