VUKOVAR, KAKAV BI MOGAO BITI
Naši osmaši idu idući tjedan u dvodnevni posjet Vukovaru. Tamo će se detaljno upoznati sa stradanjima grada i njegovih stanovnika tijekom Domovinskog rata i okupacije. Kako puno toga već i sad znaju, htjeli smo sjećanje na te teške ratne godine napraviti malo drugačije. Kao temu, učenici su odabrali razmišljanja o Vukovaru kakav je mogao biti da rata nije bilo.
Ivana, Leonarda, Kristina, Nika, Maja, Petra, Stella, Lara, Karlo, Ivan, Karlo, Ana, Bruno, Bernarda i Vida, podijelili su zadatke i krenuli istraživati.
Kako je bilo živjeti u gradu prije rata? Čime su se ljudi bavili? Kamo su išli na izlete? Koliko je važan Dunav za Vukovar? Ali i malo zahtjevnije: zašto je propala tvornica Vuteks? Kako spasiti poljoprivredu i gdje zaposliti mlade? Zašto najvažnija riječna luka posluje s gubitcima? Što Vukovar nudi turistima?
Pod budnim okom učiteljica povijesti, naši su osmaši učili pretraživati i odabirati podatke, tražiti istinu i kritički promišljati, sastavljati sažetke i nositi se s tremom javnog nastupa. Svoja znanja, ali i zrelost i odgovornost u radu i razmišljanju pokazali su svojim vršnjacima kroz izlaganja i prezentacije ovog ponedjeljka i utorka na satovima Povijesti i prenijeli im svoj zaključak i poruku: znanjem i pozitivom, uz velika novčana ulaganja i brigu vlasti, treba omogućiti da Vukovar bude jedan od nosioca razvoja Hrvatske, a Vukovarcima bogat život i budućnost.
Marija Ujlaki, učiteljica povijesti i geografija
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |