
VUKOVAR, KAKAV BI MOGAO BITI
Naši osmaši idu idući tjedan u dvodnevni posjet Vukovaru. Tamo će se detaljno upoznati sa stradanjima grada i njegovih stanovnika tijekom Domovinskog rata i okupacije. Kako puno toga već i sad znaju, htjeli smo sjećanje na te teške ratne godine napraviti malo drugačije. Kao temu, učenici su odabrali razmišljanja o Vukovaru kakav je mogao biti da rata nije bilo.

Ivana, Leonarda, Kristina, Nika, Maja, Petra, Stella, Lara, Karlo, Ivan, Karlo, Ana, Bruno, Bernarda i Vida, podijelili su zadatke i krenuli istraživati.
Kako je bilo živjeti u gradu prije rata? Čime su se ljudi bavili? Kamo su išli na izlete? Koliko je važan Dunav za Vukovar? Ali i malo zahtjevnije: zašto je propala tvornica Vuteks? Kako spasiti poljoprivredu i gdje zaposliti mlade? Zašto najvažnija riječna luka posluje s gubitcima? Što Vukovar nudi turistima?
Pod budnim okom učiteljica povijesti, naši su osmaši učili pretraživati i odabirati podatke, tražiti istinu i kritički promišljati, sastavljati sažetke i nositi se s tremom javnog nastupa. Svoja znanja, ali i zrelost i odgovornost u radu i razmišljanju pokazali su svojim vršnjacima kroz izlaganja i prezentacije ovog ponedjeljka i utorka na satovima Povijesti i prenijeli im svoj zaključak i poruku: znanjem i pozitivom, uz velika novčana ulaganja i brigu vlasti, treba omogućiti da Vukovar bude jedan od nosioca razvoja Hrvatske, a Vukovarcima bogat život i budućnost.
Marija Ujlaki, učiteljica povijesti i geografija
DSC07587.JPG
(404.20 KB)
DSC07591.JPG
(341.13 KB)
DSC07592.JPG
(300.25 KB)
DSC07593.JPG
(289.89 KB)
DSC07594.JPG
(408.03 KB)
DSC07595.JPG
(379.21 KB)
DSC07596.JPG
(371.77 KB)
DSC07597.JPG
(348.24 KB)
DSC07598.JPG
(298.21 KB)
DSC07599.JPG
(378.51 KB)
DSC07589.JPG
(311.09 KB)
DSC07590.JPG
(373.55 KB) | « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |