RADIONICA MIRISNIH AKORDA U 4.D
24.3. održana je radionica mirisnih akorda u 4.d razredu od 14.10 do 18.30 sati.
S obzirom da je kolegica Tanja prošli tjedan detaljno objasnila cilj radionice, bit ću kratka i osvrnuti se na dojmove djece.
Iako je radionica poprilično dugog trajanja – 5 školskih sati, učenici su, na moje veliko čuđenje, uspjeli zadržati pažnju kroz svih tih 5 sati. Predavač Kristian Nasteski u potpunosti je zaokupio njihovu pažnju. Sve im je bilo zanimljivo – od uvodne igre aktiviranja svih osjetila, preko upoznavanja s čak 26 različitih mirisnih nota koje su pri samom upoznavanju podijelili na bazne mirise, na mirise koji čine srce parfema i na top mirise koji se dodaju na samom kraju i daju parfemu posebnu mirisnu notu. Svaki je miris (točnije mirisno ulje) bio popraćen i objašnjenjem od kud dolazi i od čega se dobiva. Najzanimljivija priča je ona o Kleopatri koja je jedra svojih brodova natapala u mirisno ulje kako bi promijenila samo raspoloženje svojih protivnika i tako ih lakše pokorila. Zaključili smo da parfemi, tj. mirisi imaju zaista jako djelovanje na ljudska osjetila.
Nakon što su upoznali sva mirisna ulja i podijelili ih i u svojim bilješkama na 3 osnovne grupe, krenuli su na najzanimljiviji dio radionice, a to je osmišljavanje vlastitog parfema u 3 grupe. Svaka je grupa morala osmisliti svoja 3 parfema, a svaki od njih mogao je imati najmanje 3, a najviše 5 sastojaka.
Moram primijetiti da su učenici vrlo detaljno vodili bilješke i skoro uopće nisu tražili pomoć pri samom osmišljavanju parfema. Ta zadnja 2 sata igre malih alkemičara i spajanja odabranih sastojaka u parfem jednostavno su proletjela. Pomoću kapaljki i pipeta učenici su s velikom preciznošću u mini bočice dodavali mililitre odabranih mirisnih ulja i tako spojili mirisna ulja u vlastiti parfem. Pri stvaranju parfema morali su zapisivati točne količine dodanih mirisnih ulja i na taj su način dobili recept za svoj parfem. Kad su napravili svoj miris, vratili su se na svoja mjesta i osmislili ime i dizajnirali bočice u koje bi dobiveni parfem spremili za prodaju.
Koliko im je zaista bilo zabavno, vidi se i na fotografijama, ali i po komentarima nakon završetka radnog dana. Jedna od rečenica bila je: „Učiteljice, ovo je tako zabavno! Morali bismo to češće ponavljati!“
Radionica mirisnih akorda, autor: Iva Kart
Zahvaljujem predavaču Kristianu Nasteskom, ravnateljici, kolegici Zdenki Sever, spremačicama, vodstvu udruge „Društvo naša djeca“, a najviše svojim učenicima iz 4.d razreda koji su bili izvrsni tijekom cijelom radnog dana i vrlo lijepo sudjelovali u svim pripremljenim aktivnostima!
Razrednica: Valentina Buzjak
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |