Za lijepe vijesti nikad kasno…
Učenici pokazali
veliko srce
za pomoć
stradalima u potresu…
Ove školske godine, uoči Uskrsa, pokrenuta je korizmena akcija kojom smo se vježbali suosjećati i promišljati o potrebama naših bližnjih, kako to korizmi i dolikuje. Učenici su u sklopu projekta Caritasa Riječke nadbiskupije i Sisačke biskupije Zajedno možemo više. S ljubavlju možemo najviše. dobili kasice – kartonske kutijice u koje su odvajali svoje priloge za pomoć stradalima u potresu.
Konkretnije, ta je pomoć namijenjena Prvoj osnovnoj školi Petrinja koja je poprilično stradala i u kojoj se nastava morala odvijati raspodjelom učenika na susjedne osnovne škole. Akciju smo zbog epidemiološke situacije morali prolongirati skoro do kraja školske godine kao što su učinile i neke druge škole.
Vijest za pamćenje i za ponos jest da ukupna prikupljena pomoć u našoj školi (nakon mijenjanja stranih valuta, jer bilo je tu i dolara i eura) iznosi 7200.00 HRK. Čisto da unesemo i malo zdrave kompetitivnosti: moguće je da je ovaj iznos najviši među svim školama koje su sudjelovale. On je uistinu velik i zorno pokazuje koliko su učenici naše škole i njihove obitelji otvoreni za potrebe drugih.
Priložene fotografije prikazuju ukrašene kutijice s lijepim porukama koje su učenici pisali jer je, osim priloga, i to bio smisao projekta.
Od srca hvala svima koji su sudjelovali!
vjeroučitelji Jadranka Tomasić i Goran Bijelić
„Dođite, blagoslovljeni Oca mojega! (…) Jer ogladnjeh i dadoste mi jesti; ožednjeh i napojiste me; stranac bijah i primiste me, gol i zaogrnuste me (…) Što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!“ (Mt 25, 34-36.40)
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nastava na daljinu | ![]() |
![]() |
Odgoj i obrazovanje | ![]() |
![]() |
Lokalna i regionalna... | ![]() |
![]() |
Mediji | ![]() |
![]() |