ŠTO JE PRODUŽENI BORAVAK?
Produženi boravak je organizirani oblik rada koji se provodi prije i nakon nastave. Sastavni je dio odgojno-obrazovnog procesa kojeg vodi učiteljica/učitelj razredne nastave.
Učenike se osposobljava za samostalno učenje, pisanje domaće zadaće, međusobnu suradnju i pomaganje. Svakodnevno se nastoji omogućiti boravak na svježem zraku, odlazak u šetnju, na igralište ili u park. Djeca sklapaju nova prijateljstva, uče nove igre i druže se. Organiziraju se likovno-kreativne, komunikacijske i dramske radionice. Obilježavaju se svi važni dani.
Rad u produženom boravku snažno utječe na samopouzdanje i samokontrolu emocija. Razvija se odgovornost, iskrenost, znatiželja, kreativnost, urednost, snalažljivost, prihvaćanje različitosti.
ORGANIZACIJA PRODUŽENOG BORAVKA
Boravak je u našoj školi organiziran u dvije smjene, od 9.00 do 14.00 i od 11.30 do 16.30 sati. To su heterogene grupe učenika od 1. do 4. razreda.
Za djecu je organizirana prehrana: doručak, ručak i užina.
Izmjenjuju se vrijeme za učenje/pisanje domaće zadaće sa slobodno organiziranim vremenom i odmorom za djecu.
A ŠTO KAD JE KIŠNO VRIJEME?
Ni loše vremenske prilike ne mogu pokvariti raspoloženje malih boravkaša.
Ako nismo u mogućnosti izaći iz učionice, djeca provode vrijeme uz slobodnu igru, čitanje dječjeg tiska, društvene igre, crtanje i slične aktivnosti
PRIPREMILA : VESNA MILIĆ, PROF.
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |