« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Brinemo o kvalitetnoj prehrani!
„ŠKOLSKA PREHRANA BESPLATNA JE ZA SVE UČENIKE
OD SIJEČNJA 2023. ODLUKOM VLADE RH“
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Upis u 1. razred odvijat će se u petak, 25.6.2021. u matičnoj školi u Đulovcu i područnoj školi u V. Bastajima od 9:00 - 11.00 sati.
Molimo dođite s djetetom pridržavajući se važećih epidemioloških mjera. Hvala
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Natječaj za ravnatelja/icu Osnovne škole u Đulovcu
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.
Rok za podnošenje prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i
mrežnoj stranici Osnovne škole u Đulovcu.
Tekst natječaja je u privitku.
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Svake godine 2. travnja obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Datum je poseban jer je dan rođenja Hansa Christiana Andersena.
I naši Minionsi čitaju bajke H. C. Andersena koje možete posuditi u našoj knjižnici.
Djeca čitanjem povećavaju svoj vokabular, uče o novim svjetovima, razvijaju maštovitost i kreativnost.
Čitanjem djeca razvijaju koncentraciju, razvijaju osjećaj empatije jer razumiju kako se likovi osjećaju.
Djeci koja još nisu naučila čitati roditelji trebaju čitati naglas jer se tako pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.