« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Brinemo o kvalitetnoj prehrani!
„ŠKOLSKA PREHRANA BESPLATNA JE ZA SVE UČENIKE
OD SIJEČNJA 2023. ODLUKOM VLADE RH“
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka
Upis u 1. razred odvijat će se u petak, 25.6.2021. u matičnoj školi u Đulovcu i područnoj školi u V. Bastajima od 9:00 - 11.00 sati.
Molimo dođite s djetetom pridržavajući se važećih epidemioloških mjera. Hvala
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka
Natječaj za ravnatelja/icu Osnovne škole u Đulovcu
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.
Rok za podnošenje prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i
mrežnoj stranici Osnovne škole u Đulovcu.
Tekst natječaja je u privitku.
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka
I ove godine učenici 3. raz. OŠ u Đulovcu i PŠ Bastaji uključili su se u nacionalni projekt za poticanje čitanja pod nazivom „Čitamo mi u obitelji svi“ koji je pokrenut 2011. god. u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara. Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Zato su u ovaj projekt uključeni i roditelji učenika koji zajedno sa svojom djecom uživaju u zajedničkom vremenu sa knjigama. Projekt je osmišljen prema principu „putovanja knjižničnog ruksaka“ od jednog do drugog učenika. U ruksaku se nalazi 8 zanimljivi knjiga iz različitih područja, kako bi svaki član obitelji mogao pronaći nešto za sebe. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 min ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga iz naprtnjače. Važno je da se roditelji i djeca druže u intimnoj aktivnosti zajedničkog čitanja. Knjige se mogu čitati na više načina:
Svoje dojmove i zanimljivosti te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju se u bilježnicu dojmova.
Popis knjiga u projektu Čitamo mi u obitelji svi:
Đulovac
1. Bubekovo gnijezdo
2. Strip Ljubav ili smrt, Koko u Parizu
3. Mjesečari
4. Mišić Vitomir i mačak Gabrijel
5. Vikinzi - odjenite se, jedite, pišite i igrajte se baš kao Vikinzi
6. Nenasilno rješavanje sukoba
7. Tatina kuharica
8. Svijet izuma
Bastaji
1. Meni je najbolje biti ja
2. Šale i pohvale
3. More pravog kapetana
4. Ja ću te izliječiti, reče medo
5. Svemir
6. Roditeljstvo se može učiti
7. Kako su moji roditelji zaboravili biti prijatelji
8. Atlas srednjeg vijeka