« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Brinemo o kvalitetnoj prehrani!
„ŠKOLSKA PREHRANA BESPLATNA JE ZA SVE UČENIKE
OD SIJEČNJA 2023. ODLUKOM VLADE RH“
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.
Upis u 1. razred odvijat će se u petak, 25.6.2021. u matičnoj školi u Đulovcu i područnoj školi u V. Bastajima od 9:00 - 11.00 sati.
Molimo dođite s djetetom pridržavajući se važećih epidemioloških mjera. Hvala
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.
Natječaj za ravnatelja/icu Osnovne škole u Đulovcu
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.
Rok za podnošenje prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i
mrežnoj stranici Osnovne škole u Đulovcu.
Tekst natječaja je u privitku.
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.
U OŠ u Đulovcu održano je 17.10. svečano otvaranje „Učionice pod suncem“ kojem su prisustvovali brojni roditelji te svi učenici i djelatnici škole. U sklopu navedenog projekta izgrađena je vanjska učionica sa pristupnom stazom te su podignuti cvjetni i povrtni nasadi. Ovaj projekt financirala je Regionalna zaklada za lokalni razvoj Zamah u sklopu decentraliziranog modela financiranja Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva. U realizaciji su sudjelovali roditelji učenika, djelatnici škole, učenici i ostali mještani koji su se odazvali mnogobrojnim radnim akcijama koje su prošle u veselom i ugodnom ozračju te su bile prilika za osnaživanje odnosa između roditelja, učitelja i učenika.
Škola je išla u ovaj projekt jer su, kao što znamo, neki od ciljeva osnovnoškolskog obrazovanja davanje temeljnih znanja potrebnih za život, otkrivanje i razumijevanje procesa u prirodi, povezivanje učenika s okolišem u kojem žive te stjecanje radnih navika. Izgradnja učionice na otvorenom i podizanje cvjetnih i povrtnih nasada pridonijela je ostvarenju svih ovih zadataka osnovnoškolskog obrazovanja. Učenici će lakše usvojiti nova znanja sada kad im je osiguran zabavan i drugačiji način učenja kao što je učenje na otvorenom uz zorne primjere onoga što trebaju spoznati i savladati. Boravak na otvorenom treba u što većoj mjeri uvoditi u osnovne škole jer učenicima pruža mogućnost produbljivanja njihovih znanja. Odavno je poznato, da ono što naučimo iskustvom dulje i kvalitetnije ostaje memorirano nego stvari koje učimo iz knjiga. Podizanjem povrtnog nasada koji se nalazi uz učionicu na otvorenom učenicima se omogućio prijenos stečenih znanja u praktičnu primjenu, osvješćuje ih se o važnosti održive poljoprivrede i uči metodama proizvodnje ekološke hrane. Kod učenika se razvija poduzetnost, inovativnost, odgovornost i marljivost, a uči ih se i o važnosti zdrave prehrane što je vrlo bitno s obzirom na povećanje broja pretile djece. Boravak na otvorenom i konzumiranje zdravih ekoloških namirnica doprinijet će poboljšanju općeg zdravstvenog stanja naših učenika.
Učenici su prikupili sjeme lokalnih biljaka koje se tradicionalno uzgajaju u povrtnjacima te su osnovali knjižnicu sjemena u kojoj se takvo prirodno netretirano sjeme čuva u označenim paketićima. Učenici i njihovi roditelji moći će posuditi sjeme te nakon što uzgoje biljke sjeme će vratiti u istoj ili većoj količini. Na taj način učenici uče o genetskom nasljeđu biljaka i doprinose očuvanju bioraznolikosti.
Zelenilo koje je posađeno rezultat je rada magistre znanosti Mirjane Jakčin Ivančić koja u našoj školi sa učenicima već dugo proučava i čuva običaje naših starih, kako domaćeg stanovništva, tako i doseljenih letničkih obitelji. U okviru tog rada učenici su tri godine upoznavali i proučavali samoniklo jestivo bilje kontinentalnih livada i svoja saznanja uklopili u knjigu Hrana s livade, koju je izdala naša škola. Projekt zelenila koje je sastavni dio Učionice pod suncem osmišljen je kao svojevrsni nastavak saznanja o samoniklom jestivom bilju. Odabrane vrste stabala, grmova i zeljastog bilja posađene u našu novu edukativnu učionicu 'pod Suncem' služit će novim generacijama učenika naše, ali i drugih škola, kao vrijedan izvor informacija.