« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Brinemo o kvalitetnoj prehrani!
„ŠKOLSKA PREHRANA BESPLATNA JE ZA SVE UČENIKE
OD SIJEČNJA 2023. ODLUKOM VLADE RH“
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.
Upis u 1. razred odvijat će se u petak, 25.6.2021. u matičnoj školi u Đulovcu i područnoj školi u V. Bastajima od 9:00 - 11.00 sati.
Molimo dođite s djetetom pridržavajući se važećih epidemioloških mjera. Hvala
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.
Natječaj za ravnatelja/icu Osnovne škole u Đulovcu
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina.
Rok za podnošenje prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i
mrežnoj stranici Osnovne škole u Đulovcu.
Tekst natječaja je u privitku.
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.
Za učenike, polaznike izvannastavne aktivnosti Prva pomoć koju vodi nastavnik Ivica Bačić, u prostoru matične škole organizirana je edukacija pružanja prve pomoći koju je vodila doktorica Dajana Lukić Demeter. Učenici su učili kako treba postupati u hitnim situacijama kod srčanih i moždanih udara, prijeloma kostiju, pada u nesvijest, prometnih nesreća te kod izvanrednih situacija izazvanih kroničnim bolestima. Poznavanje postupaka i metoda pružanja prve pomoći nekome može spasiti život te je nužno da se što više učenika educira na tom području.