Završetak eTwinning projekta Unknown about known
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Novinarska skupina sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu Unknown about known/Unbekanntes über Bekanntes uz partnerske škole iz Turske i Portugala. Projekt je započeo u siječnju, a završio u lipnju 2023. godine. Učenici su istraživali činjenice o poznatim izumiteljima iz domicilnih zemalja. Izrađivali smo digitalne postere, logo projekta i e knjigu. Učenici su sudjelovali u Kahoot kvizu s učenicima iz ostalih zemalja. Uživali su u projektu, a najviše u druženju s vršnjacima iz ostalih zemalja. Upoznali su njihov način života i sustav školovanja.Sudionici projekta radili su individualno sa svojim učenicima na pojedinim zadacima. Projekt je trajao od siječnja do lipnja i svi sudionici projekta bili su vrlo aktivni. Na zajedničkim proizvodima djelovali smo u timovima. Stvarali smo postere, logo projekta, e knjigu, a naglasak je bio na istraživanju inovatora s naših prostora. Pritom su učenici razvijali vještine učenja, te poboljšali digitalne i komunikacijske vještine. Kako su učenici nešto stariji, zadaci su nam bili kompleksniji i obuhvaćali su više digitalnih alata za izvršenje zadataka. Projekt je integriran u kurikulumske aktivnosti kroz nekoliko nastavnih predmeta: engleski jezik, informatika, povijest i hrvatski jezik. U projektu su sudjelovali učenici novinarske skupine, a projekt je vođen od strane školske knjižničarke i u potpunosti je uklopljen u kurikulum školske knjižnice i škole. Projektom je unaprijeđen proces učenja, a učenici su unaprijedili vještinu učenja, digitalne i komunikacijske vještine, ali i emocionalne i socijalne vještine, jer su surađivali, bodrili i podupirali jedni druge i bili jedni drugima podrška. Komunikacija s partnerima bila je redovita. Komunicirali smo putem različitih aplikacija (Etwinning chat, Zoom, Messenger i Facebook). Sama suradnja između učitelja odvijala se neprestano putem twinspacea. U sklopu projekta odradili smo i zajednički uradak: e knjigu, te smo odigrali zajednički Kahoot kviz. Učenicima su dodijeljeni zadaci, a uz kvalitetnu organizaciju i koordinaciju sve je odlično odrađeno. Također smo odradili niz susreta putem mreže. Na samom početku projekta potpisane su suglasnosti roditelja kako bi učenici uopće mogli sudjelovati u projektu. Promovirali smo i poticali učenike na sigurnost na internetu. Tijekom projekta svoje su digitalne vještine poboljšali i učenici i učitelji. Organizirali smo mrežne sastanke i chatove putem eTwinning platforme. Pri realizaciji zadataka korišten je informacijsko-komunikacijskog program: Canva, Book Creator, PPT, te Google alati. Pri kraju projekta učenici su zajednički sudjelovali u kahoot kvizu koji je bio postavljen da se mogu natjecati svi učenici, a odaziv je bio vrlo velik i rezultati izvrsni. Učenici su nakon ovog projekta poboljšali prije svega svoje vještine pri korištenju digitalnih tehnologija, a zatim i vještine učenja stranog jezika, komunikacijske vještine, čitateljske vještine i socijalne vještine. Podigli su razinu vlastite motivacije za učenje engleskog jezika te jačali svoju osobnost. Upoznali su se s različitim digitalnim alatima koje će im unaprijediti daljnje učenje. Vrednovanje projekta provodilo tijekom godine putem anketa i online obrazaca. Sudjelovali su svi učenici i učitelji kako bi na temelju njihovih razmišljanja projekt učinili još boljim. Analizirajući zajedničke sastanke i putem evaluacijskih obrazaca utvrđeno je da su učenici pozitivno reagirali na projekt. Projekt je ocijenjen pozitivnim od strane učenika i rado su se odazvali svakoj aktivnosti, a i moje osobno zadovoljstvo kao voditelja projekta je iznimno, jer sam surađivala s odličnim partnerima iz drugih zemalja i naučila raditi u aplikacijama koje do sada nisam susrela. Diseminaciju projekta vršila je svaka škola osobno, pa tako i naša putem mrežne stranice i školskih panoa. Kao doprinos projektu istaknula bih zanimljivost teme koju sam upotpunila suradnjom, koordinacijom i organizacijom, unaprijeđenje digitalnih vještina, te upoznavanje novih inovativnih i kreativnih kolega iz raznih zemalja.
:: opširnije ::
Izvješće projekta Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja
Učenici 4. razreda i učiteljica Ivana Bešlić u suradnji sa školskom knjižničarkom sudjelovali su u međunarodnom projektu u organizaciji HKD-a Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. U nastavku se nalazi izvješće projekta.
I ove školske godine Osnovna škola Fram i Osnovna škola Dragutina Lermana, Brestovac nastavile su svoju suradnju u projektu Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja. Nastavili smo suradnju u kojoj smo odabrali djela slovenske spisateljice Dese Muck iz ciklusa Anica. Obradili smo četiri njezina djela, a to su: Anica i spodoba, Anica i velika tajna, Anica i prva ljubav, te Anica na ljetovanju. Djelo Anica i sportski dan obradili smo prošle školske godine.
Djelo Anica i spodoba smo s uzbuđenjem čitali. Jako nam se svidjela tema djela. Naučili smo kako se ponašati u stresnim situacijama, ali prije svega knjiga nas je zbližila s našom braćom i sestrama :) Nakon radionice čitanja i pričanja priča u školskoj knjižnici na temu djela, vratili smo se u razred gdje smo izradili kreativne poruke za našu braću i sestre, a po dolasku kući, to smo im i uručili.
Drugo djelo koje smo obradili je Anica i velika tajna. Kako je bilo božićno vrijeme, ušuljali smo se u blagdansko raspoloženje i u dahu pročitali djelo. Zatim smo se bacili na pripremu blagdanskih kolačića. Ispekli smo ukusne kekse kojima smo počastili druge učenike, a usput se i najeli.
Treće djelo u ovom ciklusu bilo je Anica i prva ljubav koje smo obradili u veljači. Učenici su poslušali priču o Aničinoj prvoj ljubavi, pročitali dijelove djela i razgovarali o pročitanom, a zatim se bacili na kreativnu izradu 3D srca od papira.
Posljednje djelo koje smo obradili u ovom ciklusu je Anica na ljetovanju. Kako se približava ljeto i odlazak na more, učenici su s oduševljenjem čitali djelo upoznajući se sa zgodama i nezgodama Anice i Jakova na ljetovanju. Nakon aktivnosti čitanja i razgovora o pročitanom, upoznati su s pojmom razglednice, adresiranjem, a na samom kraju izradili su svoje osobne, kreativne razglednice koje su međusobno razmijenili. Prigodnu razglednicu napravili su i za partnere u projektu - učenike OŠ Fram.
:: opširnije ::
Daroviti govornici njemačkog jezika - polaganje ispita
:: opširnije ::
Daroviti govornici njemačkog jezika- radionica s tabletima
Kako bi bili što spremniji za polaganje ispita A1 u Goethe Institutu, učenici su koristili digitalnu tehnologiju kako bi unaprijedili svoja znanja i kompetencije u sklopu projekta Daroviti govornici njemačkog jezika. U školskoj su knjižnici prisustvovali radionici na kojoj su pomoću tableta, a putem aplikacija za učenje njemačkog jezika stjecali nova znanja I pripremali se za polaganje ispita. Učenici su tablete dobili na korištenje i ponijeli svojim kućama kako bi rezultati ispita bili što uspješniji.
:: opširnije ::
Posjet Gradskoj knjižnici - 1. razred
:: opširnije ::
eTwinning projekt Unknown about known
Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Novinarska skupina sudjeluju u zanimljivom eTwinning projektu Unknown about known/Unbekanntes über Bekanntes uz partnerske škole iz Turske i Portugala. Projekt je započeo u siječnju, a završit će u lipnju 2023. godine. Učenici će istraživati činjenice o poznatim izumiteljima iz domicilnih zemalja. Izrađivat će digitalne postere, logo projekta i e knjigu, te sudjelovat će i u Kahoot kvizu s učenicima iz ostalih zemalja. Radujemo se novom projektu!
:: opširnije ::
Poštarska bajka
:: opširnije ::
Noć knjige 2023. - straničnici
:: opširnije ::
Daroviti govornici - druga radionica
:: opširnije ::
» Arhiva naših vijesti