preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prehrana učenika
Produženi boravak
Upisi u 1. razred osnovne škole
Erasmus akreditacija

Priloženi dokumenti:
1.jpg

Upisi u srednju školu
Vijesti

Radionica - solarni i eko robot

Na satovima robotike učenici uz pomoć učitelja programiraju robote u kretanju određenim zadanim pravcima. Roboti za djecu su vrlo korisni jer ih uvode u svijet tehnologije i robotike, uče ih i pomažu im da razumiju kretanje robota pomoću senzora.

Ovaj put smo krenuli korak dalje. Nabavili smo solarnog robota. To je solarni set - obrazovna igračka za samostalno stvaranje. Pokreće se uz pomoć sunčeve svjetlosti i ujedno nas uči kako iskoristiti solarnu energiju. Ovo je velika zabava u školi u kojoj djeca uče kako energija svjetlosti daje električnu energiju.

            

            


U ranom djetinjstvu učenik uči alternativnu energiju kroz kreativno provođenje vrjemena. Robot najbolje radi na otvorenom sunčevom svjetlu, ali također se može koristiti snažno svjetlo iz svjetiljke.

Solarni robot učenici su pretvarali u nekoliko različitih robotskih modela koji  sadrže jedinstveni pribor i dijelove koji pokreću robota.  Robot se kretao zahvaljujući jakoj sunčevoj svjetlost. Učenici su stvarali  i koristili se svojom beskrajnom maštom.

Učenici su najprije instalirali modul solarnog panela i motor. Preostale elemente su mijenjali ovisno o tome koja će se konstrukcija sastaviti. Njihovoj sreći nije bilo kraja.

Na satu likovne kulture učenici su napravili simpatičnog robota od recikliranog materijala. Time  su osvijestili važnost recikliranja i čuvanja planete Zemlje od zagađenja.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Dodig   datum: 22. 2. 2019.

O projektu

U ovoj školskoj godini djelatnici OŠ Dobri prijavili su se na tri natječaja u aktivnostima K1 i K2.  

1.Projekt K1 aktivnost, pod nazivom  „U očima različiti, u srcima jednaki“.

Ovim projektom koji  je trebao poticati multikulturalnost u školi željela se postići tolerancija učenika prema kolegama-pripadnicima različitih kulturnih, religijskih i rasnih skupina te prezentirati njihova različitost kao bogatstvo, ne prepreka te kao mogućnost širenja vidika, kako za učenike, tako i za njihove roditelje. 

Način na koji smo  željeli ostvariti je  primjena novih oblika i metoda rada koji potiču suradničko učenje i interakciju među učenicima. Zatim uvođenjem novih programa u Školski kurikulum kroz satove razrednika, izvannastavne aktivnosti, kulturna zbivanja, izvanučioničke aktivnosti i školske projekte. Takav cjelovit i promišljen pristup omogućio bi  da svi učenici škole budu od najranije dobi kroz različite aktivnosti dio ovog projekta i time se izbjegne dosadašnja rascjepkanost.

2.Projekt „Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja (u suradnji dviju srednjih škola i jedne osnovne škole u Splitu).

Kroz projekt smo planirali

  • usavršavanje šest odgojno – obrazovnih djelatnika te razvoj i provedbu  izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za digitalnu i financijsku pismenost. Kroz izvannastavne aktivnosti  bi učenici usvojili niz mentalnih i tehničkih vještina koje bi ih osposobili za pronalaženje, kritičko vrjednovanje, obradu i korištenje informacija. Informacijski pismena osoba spremna je za cjeloživotno učenje, što znatno smanjuje rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i društvene isključenosti.

3.Projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization" (u suradnji s Rumunjskom i Poljskom)

Projekt je namijenjen starijim učenicima škole u svrsi pomoći odabira budućih zanimanja.  Učenici bi bolje razumjeli lokalno tržište i  razvili  ključne kompetencije.  Naučili bi više o  radu u različitim okruženjima, komunikaciji na drugim jezicima, korištenju ICT tehnologije, osnove dizajniranja, planiranja i načinima gradnje. Koordinator projekta je Ravnateljica.

Sretni smo što nam je Agencija za mobilnost i programe EU odobrila projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization“. Ostala dva projekta planiramo doraditi i opet poslati na natječaj. 

Aktivnosti

U sklopu projekta Erasmus + K2 aktivnosti nam uskoro  sedam učenika sedmih i osmih razreda (Ajla Šećerović, Bartul bojić, Sanda Bekavac, Laura Gazzari, Anamarija Markić i Luka Rajniš) zajedno s mentorima: Jadrankom Vujčić, Perom Kuriljem i Mirjanom Dodig putuju u Rumunjsku  na transnacinalnu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja.  Pored naših djelatnika i učenika će biti i škola – parner iz Poljske sa svojim predstavnicima: 8 učenika i 3 učitelja.  U vremenu od 12. 11. 2017. do 17. 11. 2017. bit će organizirane mnoge zanimljive aktivnosti. Naši učenici s mentoricom Feliciom Granić pripremaju ppt prezentacije na engleskom jeziku o ljepoti naše domovine, grada Splita i našoj školi. Pero Kurilj  i Jadranka Vujčić s učenicima pripremaju ppt prezentaciju o modernoj gradnji  u RH, a učiteljica Bruna Ovčar izrađuje modele kuća koje ćemo izložiti na izložbi  zemalja - partnera.  Boravak u Rumunjskoj će biti vrlo zanimljiv i bogat raznim aktivnostima, poput:

  • Večer dobrodošlice
  • Sastanci s predstavnicima lokalne samouprave,
  • Izložba radova vezano za modernu stambenu gradnju partnerskih zemalja,
  • Sastanci s lokalnim obrtnicima – izrada ručnih radova
  • Radionice „Moderna gradnja“, „Dizajniranje odjeće od recikliranih materijala“…
  • Igre na otvorenom,  rješavanje zadataka vezano za dimenzioniranje, troškove gradnje, planiranje….
  • Sastanci i radionice na fakultetu
  • Predavanje na temu obnovljivih izvora energije
  • Večer kulturne baštine partnerskih zemalja….

 

Avio karte su kupljene i veselimo se putovanju!

 

                        

Tražilica



Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Popis udžbenika

Virtualna šetnja školom


EDIT CodeSchool


Zahvalnice


OŠ DOBRI

 


eDnevnik


Erasmus


Zaštita djece na internetu

Kviz SafetyNet

E - bonton

 

 





preskoči na navigaciju