« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Pedagoginja Ivana Vidović 24.4.2015. održala je izlaganje na 10. danima osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije, Prema kvalitetnoj školi, na temu „Stavovi učenika i učitelja o mogućnostima poboljšanja kvalitete odnosa sudionika procesa u školi“.
Izlaganje se temeljilo na istraživanju stavova i viđenja učenika o vršnjačkim odnosima i sukobima, te stavova učitelja o kvaliteti interakciji s učenicima na nastavi i izvan nje. U školskoj godini 2013./2014. i 2014./2015. proveden je upitnik za učenike četvrtih i šestih razreda i učitelje razredne i predmetne nastave. U istraživanju je sudjelovalo 288 učenika (81 učenik 4-ih razreda i 207 učenika 6-ih razreda) i 36 učitelja (18 učitelja predmetne nastave i 18 učitelja razredne nastave). Upitnik je proveden u OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu i napravljen je za potrebe ovog istraživanja.
Ideja za istraživanje proizašla je iz intervjua s učenicima i povratnih informacija i evaluacija radionica održanih na satovima razrednika, a koje su dio školskog preventivnog programa.
Dobiveni rezultati upućuju nas na učestalu izloženost učenika nekom od oblika nasilja (pogotovo verbalnog), te na otežane uvjete rada učitelja u samom procesu i na poteškoće pri uspostavljanju kvalitetnih odnosa s učenicima. Na temelju njih pristupilo se promjeni razvojnog plana škole i primjeni školskog preventivnog programa.
Cijeli članak objavljen je u zborniku stručnih radova 10.Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije, Prema kvalitetnoj školi.