« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Veliku većinu današnje školske djece muči nesigurnost, hiperaktivnost i strahovi. To su neke od poteškoća s kojima se suočavaju djeca školske dobi, a time i njihovi roditelji. Kako prirodnim metodama – vježbama, refleksologijom i opuštanjem – ukloniti takve probleme i poboljšati zdravlje najmlađih bavi se Međunarodni institut prirodnog zdravlja u sklopu kojeg imaju program "Prirodno zdravlje naše djece"
Međunarodni institut prirodnog zdravlja (MIPZ) je organizacija usmjerena na unapređenje i poboljšanje kvalitete života i zdravlja građana, djece i mladih te osoba s invaliditetom. S početkom svake školske godine MIPZ organizira besplatni 30-dnevni program "Prirodno zdravlje naše djece" putem kojega se pomaže djeci s psiho-fizičkim poteškoćama u razvoju.
Evo što Štefica Čižmek-Ivanić, predsjednicom Međunarodnog instituta prirodnog zdravlja, kaže od čega se sastoji program "Prirodno zdravlje naše djece" te kako se prirodnim metodama može pomoći djeci školske dobi u prevladavanju psiho-fizičkih problema u razvoju.
‘Psiho-fizičke poteškoće, kao što su zatvorenost, slaba koncentracija, hiperaktivnost, problemi motoričkih kretnji, noćno mokrenje, strahovi i nesigurnost nisu rijetka pojava u razvoju djece. Mnogi roditelji ne znaju gdje se obratiti za pomoć i kako se nositi s potrebama takvog djeteta‘, govori Štefica Čižmek-Ivanić.
Program "Prirodno zdravlje naše djece" namijenjen je upravo djeci s takvim poteškoćama.
Putem prirodnih metoda odnosno kroz specifične vježbe, akupresuru, refleksologiju, edukaciju i vođeno opuštanje djeca se, u ugodnoj i opuštenoj okolini, rješavanju takvih problema. Ponekad i sam razgovor s djecom i podjela iskustva donose dobre rezultate.
'Kako bi se djeca opustila, smirila i dovela svoj organizam u ravnotežu, primjenjuju se specifične vježbe. Primjerice, skakuće se u bržem ritmu sa stopalima položenima na tlo. Disanje je pritom sporije i usmjereno u donji dio trbuha. Trbuh je opušten i na taj način organizam prima više kisika.
Druge vježbe koje koristimo tijekom programa "Prirodno zdravlje naše djece", a doprinose opuštanju uključuju istezanja ruku i nogu, vratnog dijela i istezanje kralježnice, odnosno položaj mačke ili položaj u kojemu se leži na trbuhu i podigne gornji dio kralježnice', govori Štefica Čižmek-Ivanić.
U kombinaciji s ovim vježbama koriste se masaža stopala i refleksologija, jer su u dlanovima, rukama i stopalima završeci meridijana koji se spajaju s unutarnjim organima.
‘Prema tradicionalnoj kineskoj medicini tretiranjem određenih meridijana na tijelu stimulira se rad unutar pet glavnih organa - srce, pluća, jetra, slezena, bubrezi - te se na taj način oslobađaju blokade koje su uzrokovale problem. Nakon toga organizam dolazi u ravnotežu, što se odražava na kvalitetno zdravlje i život djeteta’, priča Štefica Čižmek-Ivanić.