« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
“Šalabahteri” za nastavu na daljinu obuhvaćaju sadržaj vezano uz pravila komunikacije putem e-maila, preferirane stilove učenja, metodu učinkovitog učenja, aktivno čitanje i načine vođenja bilješki, pamćenje i tehnike lakšeg zapamćivanja te organizaciju pisanja eseja ili seminara.
Vjerujemo kako ove sadržaje naši školarci mogu samostalno koristiti, ali i biti dopunjeni te od koristi nastavnicima i stručnim suradnicima u njihovom neposrednom radu.
Također, učenici imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije. Smatramo kako pripremljeni sadržaji koreliraju i s domenama međupredmetne teme “Učiti kako učiti”.
Konkretno, “Šalabahteri za nastavu na daljinu” obuhvaćaju sljedeće materijale:
Zlatna pravila formalne komunikacije
O pamćenju i kako lakše zapamtiti nastavno gradivo”
Kako biti i (p)ostati aktivni čitatelj?
Korak po korak do učinkovitijeg učenja
Od preferiranog stila do učinkovitog učenja
Organizacija pisanja eseja ili pisanog rada