« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Uz čitanje riječi rastu
Učenici 1. a razreda s polaskom u školu postali su dio eTwinning zajednice škola. Od početka smo se uključili u više eTwinning projekata koji imaju različite ciljeve u skladu s važećim predmetnim kurikulumima i kurikulumima međupredmetnih tema. Jedan od projekata je i Uz čitanje riječi rastu.
Projektnim aktivnostima kod učenika će se poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a, poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena te osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva. Prva projektna aktivnost bila je prepoznati svoje slovo, tj. prvo slovo svoga imena, rastaviti svoje ime na glasove i reći jednu riječ koja počinje tim slovom. Malo smo se zabavili, vježbali analizu i sintezu riječi i međusobno se upoznali. Druga aktivnost bila je obrada priče Nemaš pojma, Grizlijane, razgovor o njoj te ilustracija lektire i izrada prvih straničnika. U gostima nam je bila i knjižničarka koja nas je upoznala s knjižnicom naučila nas pravila ponašanja u knjižnici, podijelia učenicima članske iskaznice i ispričala priču Miš u školskoj knjižnici. Sve ove aktivnosti protekle su u veselom raspoloženju, učenici su rado u njima sudjelovali.
Mira Radović, učiteljica savjetnica